Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مشرق، امیر حاج رضایی در خصوص قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی و همگروه‌های ایران اظهار داشت: من نسبت به این قرعه احساس بدی ندارم و عقیده ندارم اتفاق بدی برای تیم ما رخ خواهد داد. کما اینکه اگر قرعه سخت‌تری هم به ما می‌خورد باید بازی می‌کردیم و پیروز می‌شدیم. تیم کره جنوبی حریف سنتی تیم ماست و بارها در بزنگاه‌های مهم مقابل این تیم قرار گرفتیم و کلی خاطره خوب و بد از این تیم داریم که خاطرات خوب در ذهن ما پررنگ‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز کره جنوبی با ۴ تیم کشورهای عرب زبان بازی داریم. سوریه که تیم خوبی است و چهار سال قبل هم ما را توانست به چالش بکشد. لبنان به عنوان یک کشور جنگ زده با اقتصاد ویران توانست در روز آخر جواز حضور در این دوره از مسابقات را کسب کند و حریف راحتی برای ما نیست. عراق هم همیشه مقابل ما یک حریف دشوار بوده و می‌ماند یک امارات که آنها به دلیل سرمایه گذاری در بخش آموزش و استخدام مربیان مطرح رو به پیشرفت هستند و آنها هم دست و پا بسته نخواهند بود.

وی افزود: از طرفی ما مسابقات یورو را پیش روی خودمان داریم که از گروه مرگ هیچ تیمی در مسابقات باقی نماند و مدعیان زیادی حذف شدند و باید پذیرفت که فوتبال ورزش قابل پیش بینی‌ای نیست و به خیلی عوامل بستگی دارد و ممکن است اتفاقات به شکلی رقم بخورد که تیم‌های خوب حذف شوند. به قول یک خبرنگار غربی فوتبال اصلا ورزشی بر مبنای عدالت نیست و لزوماً عدالت در آن برقرار نخواهد شد.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره قرارداد اسکوچیچ هم به ایلنا گفت: من عقیده دارم حریفان اصلی ما این ۵ تیم نیستند و حریف اصلی تیم ملی ما در تهران و در ساختمان فدراسیون فوتبال است. من از یک رسانه شنیدم که قرارداد اسکوچیچ مقطعی و پارت پارت تمدید می‌شود که این یک بدعت اشتباه و یک نا امنی برای سرمربی است. در این چند وقت هم بحث تغییر او مطرح بوده و امنیت شغلی‌اش را زیر سوال بردیم و این‌ها موارد بازدارنده است. دفاع من از اسکوچیچ به خاطر این نیست که او را مربی فوق العاده‌ای می‌دانم. به این خاطر است که اولاً موفق شد کار دشواری را به سلامت انجام دهد و اینکه ما ۱۱ شهریور باید به میدان برویم و در این ۲ ماه چطور می‌توانستیم مربی جدید استخدام کنیم. آیا فرصتش بود؟ شرایط مالی‌اش فراهم است؟ توانایی انتقال پول به او را داریم؟

حاج رضایی ادامه داد: ما در این ۲ ماه باید ببینیم چکار برای تیم ملی انجام خواهیم داد. آیا دیدارهای تدارکاتی خوبی در نظر خواهیم گرفت؟ اردوی مناسبی برای تیم ملی تدارک خواهیم دید؟ آیا لژیونر ها را به طور کامل در اختیار داریم؟ این ها سوالاتی است که پاسخ آن در سرنوشت تیم ملی به نظر من تاثیر بسزایی خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر حاج رضایی قرعه کشی اسکوچیچ اخبار مهم اسکوچیچ امیر حاج رضایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران قرعه کشی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد