Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:08:12 GMT

کرونا، الکامپ را به تعویق انداخت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۶۷۳۶

کرونا، الکامپ را به تعویق انداخت

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، به منظور توسعه فضای کسب‌وکار و براساس تقاضای شرکت‌های فعال در حوزه‌ ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین با هدف ارائه خدمات و محصولات مقابله با کرونا توسط شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها، قرار بود نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه سال جاری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، با توجه به قرار گرفتن تهران در وضعیت قرمز کرونایی، برگزاری نمایشگاه الکامپ به زمان دیگری موکول شد. تاریخ جدید برپایی نمایشگاه، متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، بیش از سه دهه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی الکامپ می‌گذرد. این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه صنایع فناوری اطلاعات در سطح منطقه مطرح است. سال گذشته با تاکید وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا این نمایشگاه در موعد مقرر برگزار نشد.  

برچسب‌ها سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای ستاد ملی نمایشگاه بین المللی الکامپ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نظام صنفی رایانه ای ستاد ملی نمایشگاه بین المللی الکامپ سازمان نظام صنفی رایانه ای ستاد ملی نمایشگاه بین المللی الکامپ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر

 وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدا از زمان آغاز تجاوز جاری رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۳۳ هزار و ۹۷۰ تن افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، به دنبال گذشت ۱۹۵ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین در این باریکه اعلام کرد شمار شهدای این تجاوز به ۳۳ هزار و ۹۷۰ تن و شمار زخمی ها به ۷۶ هزار و ۷۷۰ تن افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین تأکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی، در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت مورد کشتار علیه اهالی غزه شده است که در نتیجه آن ۷۱ شهید و ۱۰۶ زخمی به بیمارستان منتقل شده اند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: هنوز شماری از قربانیان در زیر آوار و در معابر باقی مانده اند و تیم های امدادرسانی و دفاع مدنی قادر به دسترسی به آنها نبوده اند.

وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش با اشاره به کمبود شدید امکانات بهداشتی و درمانی در شهر غزه و شمال نوار غزه، خواستار ایجاد بیمارستان و استقرار تیم های پزشکی بین المللی در این مناطق شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد