Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:06:44 GMT

مقاومت رئال مادرید برابر برزیل بالاخره جواب داد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۷۴۵۶

مقاومت رئال مادرید برابر برزیل بالاخره جواب داد

باشگاه رئال مادرید در نهایت مانع حضور وینیسیوس جونیور در تیم المپیک برزیل برای رقابت های توکوید شد.

به گزارش "ورزش سه"، خود وینیسیوس جونیور علاقه زیادی به حضور در المپیک توکیو داشت و به نظر می رسید نام این بازیکن نیز در لییت نهایی قرار بگیرد. اما در نهایت مدیران رئال مادرید اجازه حضور وینیسیوس جونیور در المپیک را ندادند و به نظر می رسد خواسته کارلو آنچلوتی دلیل اصلی رخ دادن این اتفاق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی جدید رئال مادرید می خواهد لیست کامل بازیکنان خود را در اردوی پیش فصل در اختیار داشته باشد و به همین دلیل مجوز حضور وینیسیوس جونیور در ترکیب سلسائو در المپیک صادر نشد. وینیسیوس که فصل گذشته در ترکیب ثابت زین الدین زیدان جای داشت، امیدوار است این روند را زیر نظر کارلتو نیز ادامه بدهد.

 

 

اما نام رینیر که در حال حاضر به صورت قرضی از رئال مادرید در دورتموند به سر می برد، در لیست نهایی قرار دارد. از نام های مهم حاضر در این لیست می توان از دنی آلوس 38 ساله و ریچارلیسون، ستاره اورتون نام برد.

 

لیست کامل تیم المپیک برزیل بدین شرح است:

 

دروازه بان ها: برنو (گرمیو)، سانتوس (اتلتیکو پارانانس)، لوکائو (واسکو دا گاما).

مدافعان: دنی آلوس (سائوپائولو)، گابریل منینو (پالمیراس)، گیلرم آرانا (اتلتیکو مینیرو)، آبنر (اتلتیکو پارانانس)، گابریل ماگالس (آرسنال)، نینو (فلومیننس)، دیگو کارلوس (سویا)، برونو فوکس (زسکا) .

هافبک ها: برونو گیمارائس (لیون)، ماتئوس هنریکه (گرمیو)، کلودینیو (براگانتینو)، داگلاس لوئیز (استون ویلا)، داگلاس آگوستو (پائوک)، رینیر (دورتموند).

مهاجمان: آنتونی (آژاکس)، ماتئوس کنیا (هرتا برلین)، پائولینیو (بایر لورکوزن)، گابریل مارتینلی (آرسنال)، ریچارلیسون (اورتون).

وینیسیوس جونیور رئال مادرید برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینیسیوس جونیور رئال مادرید برزیل وینیسیوس جونیور رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور امروز جایزه دیگری به ‏جوایز انفرادی‌اش اضافه کرد و به‌عنوان بازیکن ماه مارس رئال مادرید ‏انتخاب شد. او در ماه ژانویه هم این جایزه را به خود اختصاص داده ‏بود. ‏

وینیسیوس در ماه مارس، روزهایی درخشان را پشت سر گذاشت. او ‏در طول این ماه چهار بازی برای سفیدپوشان پایتخت اسپانیا انجام ‏داد و 6 گل به ثمر رساند. او در دو بازی مقابل والنسیا و اوساسونا ‏دبل کرد. ‏

ستاره برزیلی رئال بعد از دریافت جایزه‌اش برای رقبای رئال در لیگ ‏قهرمانان خط و نشان کشید و گفت: "این لحظه‌ای است که منتظرش ‏بودیم. جایی که همیشه دوست داریم باشیم یعنی نیمه‌نهایی و ‏فینال لیگ قهرمانان. ما هفته خیلی مهم و عالی‌ای را پشت سر ‏گذاشتیم و باید همینطور ادامه بدهیم تا رئال دوباره قهرمان ‏چمپیونزلیگ شود". ‏

اشاره وینیسیوس به پیروزی مهم رئال مادرید مقابل منچسترسیتی ‏در ورزشگاه اتحاد، در ضربات پنالتی است که باعث شد رئال به ‏نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کند. رئال چند روز بعد در ال‌کلاسیکو ‏هم موفق شد بارسا را شکست بدهد.‏

رئال که دو فصل پیش در فینال لیگ قهرمانان با پیروزی مقابل ‏لیورپول به قهرمانی رسیده بود فصل گذشته در فینال حضور نداشت ‏و منچسترسیتی با پیروزی مقابل اینتر موفق شد به جام قهرمانی ‏برسد. ‏

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!