Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: آنچه که به عنوان یک ایرانی و کسی که عمیقا به جمهوری اسلامی علاقه مندم، از آن نگرانی دارم این است که مسئولیت‌های دولت، متوجه رهبری شود این موضوع به لحاظ ملی بسیار پرهزینه است.

>>>بیشتر بخوانید:

مرعشی: بین قالیباف و رئیسی، شکاف زیادیست/احمدی نژاد انتخاب رهبر انقلاب نبود

این چهره سیاسی اصلاح طلب در این باره که یعنی منظورتان همان اتفاقی که در زمان احمدی نژاد رخ داد است، عنوان کرد: بله، همانطور که در دوره احمدی نژاد به ناحق صورت گرفت احمدی نژاد انتخاب آیت الله خامنه‌ای نبود این اشتباهی است که همه در تاریخ سیاسی ایران مرتکب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرعشی ادامه داد: از نگاه من آیت الله خامنه‌ای ابتدا به عنوان رئیس جمهور تا سال ۶۴ و تا امروز به عنوان رهبری، پس از رحلت حضرت امام، اولین باری است که شاید بتوانیم بگوییم دولت مورد توجه ایشان در حال روی کار آمدن است یعنی از سال ۶۴ که دولت دوم آقای موسوی روی کار آمد(آیت الله خامنه ای علاقه مند نبود آقای موسوی را معرفی کند و بنا به خواست امام، این کار را انجام داد) تا امروز، هیچ کدام از این دولت‌هایی که روی کار آمدند(شاید دولت اول آقای هاشمی تا حدودی) با آنچه که مطلوب رهبری بوده، فاصله داشتند جز دولت آقای رئیسی. الان به نظر می رسد آقای رئیسی اولین کسی است که مطلوب و مقبول است.

27219

کد خبر 1531684

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسین مرعشی سیدابراهیم رئیسی محمود احمدی نژاد احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی

آفتاب‌‌نیوز :

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مؤمن، انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر پرویز داوودی از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را به خاندان محترم ایشان و به جامعه علمی کشور تسلیت عرض می‌کنم.

خدمت مخلصانه و بی‌شائبه در مسؤولیت‌پذیری ایشان در مسؤولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره یک مدیر بااخلاص و کارآزموده و پرتلاش از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والاست.

رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • هزینه تراشی به سبک احمدی نژاد /حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری ، از چه کسانی خط می گیرند؟
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • کنایه تند به شریعتمداری بعد از حمله کیهان به فضائلی / احمدی‌نژاد را یادتان هست؟
  • فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • کنایه تند به حسین شریعتمداری بعد از حملات امروز کیهان به مهدی فضائلی /ماجرای احمدی نژاد یادتان هست؟ /از تاریخ درس بگیرید، مقابل حقایق قد عَلَم نکنید
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی