Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا برگزار خواهد شد.

در این هفته از مسابقات شاهد رویارویی های زیبایی هستیم.

به گزارش طرفداری، مسابقات هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشورمان از از فردا ساعت 20:30 آغاز می شود. همه بازی ها در این هفته مثل هفته گذشته همزمان برگزار خواهند شد و به واسطه این موضوع به برنامه این هفته پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم صدر جدولی بادران تهران و هوادار تهران که مشترکا در جایگاه اول جدول رده بندی با 54 امتیاز حضور دارند، به مصاف تیم هایی از استان فارس می روند. تیم هوادار در تهران میزبان فجرسپاسی شیراز است. بادران نیز در شیراز میهمان قشقایی است. 

در خصوص بازی هوادار و فجر سپاسی باید این نکته را یاد آور شد که این مصاف، بازی تیم های اول و سوم جدول است بدین صورت که فاصله امتیازی میان دو تیم 3 بوده و فجر سپاسی در صورت کسب پیروزی مقابل هوادار یک تهدید بزرگ هم برای هوادار هم برای بادران به شمار می رود. این بازی می تواند سرنوشت ساز باشد و از اهمیتی ویژه برخوردار است.

دیگر بازی مهمی که برگزار می شود نبرد دو تیم گل ریحان البرز قعر جدولی با شاهین شهرداری بوشهری است که در تلاش است تا خود را به 3 تیم بالای جدولی برساند. فاصله زیاد نیست و با توجه به بازی رو در رویی که فجر و هوادار دارند، قطعا شاهین باید با کسب سه امتیاز بازی خود با گل ریحان وضعیت را به سود خود رقم بزند. مس کرمان اما مقداری عقب افتاده اما هنوز فرصت برای بازگشت وجود دارد، آنها در خرم آباد با تیم خیبر این شهر دیدار می کنند. خیبر نیز وضعیتی خوب با کمالوند دارد و انتظار می رود مس کار به شدتی سختی در پیش داشته باشد.

مسابقات هفته سی و دوم لیگ برتر تیم میزبان تیم میهمان ساعت برگزاری بازی قشقایی شیراز بادران تهران

20:30

ملوان استقلال ملاثانی

20:30

آرمان گهر خوشه طلایی ساوه

20:30

رایکا بابل نود ارومیه

20:30

خیبر خرم‌آباد مس کرمان

20:30

استقلال خوزستان شهرداری آستارا

20:30

هوادار فجر سپاسی

20:30

پارس جنوبی جم چوکا تالش

20:30

گل ریحان البرز شاهین شهرداری‌بوشهر

20:30

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی خاطره بازی با مهدی پاشازاده در طرفداری: یاوری تیم ملی را به من سپرد، سبیل همه بچه ها را زدم! کنایه علی کریمی به انتخاب جدید شهاب الدین عزیزی خادم شاهرخ بیانی: جای گل‌ محمدی بودم امروز کنعانی‌ زادگان را بیرون می‌ کردم برونو فرناندز: مجبورم یک سال دیگر برای پیراهن شماره 8 منچستریونایتد صبر کنم! گابریل ژسوس و دریافت کارت قرمز مستقیم پس از اجرای فن کاراته روی بازیکن شیلی / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هفته سی و دوم لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان استقلالی به آرزویش رسید

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هوادار معلول به آرزویش رسید و در جمع آبی‌های پایتخت حضور یافت.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد.

این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • سوت سرنوشت
  • خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۳ بولونیا؛ سردار گل زد، اما رم نبرد + ویدئو