Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@07:59:50 GMT

ارزش پالایشی یکم ۱۲ تیر ۱۴۰۰ چقدر شد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۸۰۱۷

ارزش پالایشی یکم ۱۲ تیر ۱۴۰۰ چقدر شد؟

به گزارش بورس تابناک، امروز پالایش کار خود را منفی آغاز کرد و با افت بیش از ۳.۵ درصدی کانال ۷ هزار تومانی را از دست داد و به قیمت ۶۸۹۳ تومان رسید، اما در ادامه شرایط بهتر شد و با ۲.۱۷ درصد منفی بازار امروز را به پایان رساند و با قیمت پایانی ۷۰۴۰۰ ریال به کار خود پایان داد. نماد شپنا با ۸۷۶ واحد منفی از نماد‌های تاثیرگذار بر شاخص کل بود و از پرتراکنش‌های بازار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبندر با توجه به افزایش سرمایه که اعلام کرده است همچنان ممنوع متوقف است.
نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با کاهش ۳.۹۶ درصدی، نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (افت ۳.۵۶ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) کاهش ۳.۰۴ درصدی را تجربه کردند و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.

با توجه به اینکه میزان افزایش سرمایه شبندر بیش از ۲۰۰ درصد بوده است بنابراین نماد تا زمان ثبت تغییرات سرمایه شرکت در روزنامه رسمی کشور متوقف می‌ماند و پس از آن نماد بازگشایی می‌گردد.

البته برخی گمانه زنی‌ها حکایت از آن دارد که این نماد پالایشی احتمالا اواخر تیرماه یا اوایل مرداد ماه سال جاری بازگشایی شود و احتمالا این بازگشایی هم به بعد از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه موکول شود. 


ارزش پالایشی یکم ۱۲ تیر ۱۴۰۰

امروزشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۲.۱۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۰ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۴.۰۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۰۵ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای سقوط ایرباس ایران هور العظیم پالایشی یکم شتران شپنا طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای سقوط ایرباس ایران هور العظیم پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با ۸ هزار و ۴۴۵ واحد افزایش معادل یک و ۱۳ صدم درصد در محدوده ۷۵۳ هزار و ۴۳۹ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های اخابر، حفارس، سهرمز، وپارس و سابیک با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های فولاد، ذوب، فملی، خودرو، شپنا، وبملت، کاما و شستا هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۲۸۹ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۴۹۶ واحد رسید.
نماد‌های آریا، فصبا، زاگرس، شگویا، ارفع و آریان از نماد‌های با تاثیر مثبت و نماد‌های فزر، وهور، آ س پ، هجرت و ثپردیس از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۴۶۱ نماد مثبت برابر ۳۴۱ نماد منفی بود. ۹۲ صف خرید مقابل ۴۱ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۲۶۰ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۱۰ میلیارد و ۷۷۰ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و ۴۶۶ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۴ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • بورس با رشد ۷۷ هزار واحدی شاخص، جهش کرد
  • گزارش بورس امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش بیش از ۷۷ هزار واحدی شاخص کل بورس