Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علی شهابی‌فر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان از رشد 77 درصدی اعتبارات کهگیلویه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: پروژه‌های نیمه تمام بالای ۷۰درصد پیشرفت و پروژه‌های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در  اولوویت تأمین اعتبار قرار دارند.

رئیس سازمان مدیرت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:
۷۶۲میلیارد تومان از منابع مختلف استانی، سه درصد نفت و گاز، متوازن، آب و راه روستایی و ویژه ورزش بین ۹شهرستان استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ملاک توزیع اعتبارات را شاخص‌های در نظر گرفته شده دانست و گفت: جمعیت و وسعت اگرچه یکی از ملاک‌ها هستند اما شاخص اصلی نیست.

شهابی‌فر به رشد اعتبارات در لایحه بودجه ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: با تلاش و رایزنی مجمع نمایندگان استان در مجلس اعتبارات ویژه‌ای برای استان لحاظ شده است.

این مسؤول گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در بین ۳۱ استان کشور از جایگاه اعتباری 18 تا 19 برخوردار است و اعتبارات تملک دارایی 13 استان از استان ما کمتر است که نفت خیز بودن و توسعه نیافتگی از دلایل این مهم است.

شهابی‌فر با بیان اینکه از اعتبارات توازن ملی و استانی ۷۰۰میلیارد تومان به استان اختصاص یافت، گفت: در قانون بودجه برای طرحهای ملی و استانی اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد که جاده پاتاوه به دهدشت، بافت تاریخی دهدشت، پمپاژ دشت کلاچو، آبرسانی دهدشت غربی، آبرسانی به چهار شهر و فاضلاب دهدشت از جمله این پروژه‌ها هستند.

به گفته شهابی‌فر همچنین 500 میلیارد تومان اعتبار محرومیت‌زدایی مصوب شده و به زودی بین 9 شهرستان استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع اعتبارات پروژه های کهگیلویه فارس شهابی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار

                                                                        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این طرح گفت: برای تکمیل طرح اعتبارات قطره چکانی پاسخ نمی‌دهد و نیازمند تخصیص اعتبار ملی بیشتر بویژه از محل مسئولیت‌های اجتماعی است.   فلاحی در جمع مشاوران و پیمانکاران طرح رانش محور ماربره به صالح آباد افزود: گرانیگاه ما در استان اربعین است و مرز بین المللی مهران در ایام اربعین پر حجم‌ترین تردد‌ها در مقایسه با سایر مرزهارا دارد و باید بییشتر دیده شود.   پیمانکار طرح رانش محور ماربره به صالح آباد عنوان کرد: برای اجرای این مسیر ۲۱۵ کیلومتری تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به اعتبارات بیشتری نیاز است.   مسیر ایلام به مهران یکی از پر ترافیک‌ترین مسیر ارتباطی با حجم تردد حدود ۳ میلیون نفر در اربعین است.

دیگر خبرها

  • تأمین کننده ها و توزیع کننده های ورق گالوانیزه در ایران
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان