Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، یوسف کلیچ بخشدار ایوانکی گفت : حوالی ظهر شنبه ، این کوهنورد با پیامک به مرکز هلال احمر اعلام کرده در مسیر ارتفاعات شورقاضی گم شده است و بلافاصله و تیم از هلال احمر گرمسار به این مسیر اعزام شده اند.

وی افزود: به رغم تلاش امدادگران ، به علت هوای گرم و مسیر صعب العبور شورقاضی هنوز این کوهنورد ۳۴ ساله تهرانی پیدا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار ایوانکی تاکید کرد:امدادگران مشغول فعالیت هستند، اما با توجه به تاریکی شب عملیات به کندی انجام می‌شود.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فلاح، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان کرمان به‌ویژه مناطق جنوب و شرق این استان، تعداد ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی برای امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: برای ارائه خدمات امدادی به مردم ۵۵ پایگاه امداد و نجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع و شعب هلال احمر در سطح استان کرمان آماده هستند.

کد خبر 6078501

دیگر خبرها

  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر استان یزد / هشدار به کوهنوردان برای صعود به ارتفاعات
  • فوت مرد 71 ساله مهابادی هنگام جمع آوری گیاهان کوهی
  • مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • جمع‌آوری گیاهان کوهی در مهاباد مرد ۷۱ ساله را به کام مرگ کشاند
  • پناه بردن کودک گمشده سه ساله در اهواز به ماموران آتش‌نشانی
  •  پیکر مفقود شده پس از ۳۰ روز در کوه‌های دالکی دشتستان پیدا شد
  • ۲۶ شهروند گرفتار در ارتفاعات برفی مشهد نجات یافتند
  • در روستای «المغیر» رام‌الله چه خبر است؟ یورش صهیونیست ها به بهانه یافتن چوپان گمشده