Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمیدرضا بابایی امروز در جمع اصحاب رسانه درخصوص وضعیت گیلانغرب که به عنوان اولین شهرستان کرمانشاه از ۱۲ تیرماه وارد وضعیت قرمز شد، اظهار داشت: براساس گزارشات کارشناسان بهداشت همجواری شهرستان با استان ایلام و شروع پیک پنجم در کشور از دلایل به وجود آمدن این وضعیت قرمز حال حاضر برای گیلانغرب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های شرایط قرمز کرونایی جلسه مدیریت کرونا تشکیل شد و تشدید محدودیت‌ها در پنج بخش فعالیت کارکنان بخش‌های تجاری، بازرگانی، خدماتی، آموزشی و بخش‌های فرهنگی و آموزشی و ترددها مجبور به اعمال آن شدیم.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب در خصوص اعمال محدودیت‌ها، تصریح کرد: مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها به طور کامل تعطیل و در حوزه فرهنگی- اجتماعی هم نماز جمعه و یومیه مساجد و مراسمات مذهبی تعطیل شدند.

وی از ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی به شهرستان خبر داد و گفت: فعالیت کارکنان و دستگاه‌های اجرایی به جزء نیروهای مسلح به یک‌سوم کاهش یافته و فعالیت تجاری، خدماتی و بازگانی مشاغل گروه ۲ و سه به مدت دو هفته تعطیل است.

بابایی از مردم شهرستان درخواست همکاری لازم را داشت و افزود: همچنان رعایت پروتکل‌بهداشتی استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم برگزاری مجالس عروسی و عزا توصیه می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه محدودیت ها استان ایلام محدودیت های کرونایی حمیدرضا بابایی وضعیت قرمز کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال

سرهنگ یداله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه ایام نوروز تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ اعمال می شود.

سرهنگ جهان تاب  افزود:با توجه به پیش بینی  صورت گرفته در راستای افزایش حجم تردد مسافران نوروزی در محور های ارتباطی  با بهره گیری از اقدامات کنترل ترافیک تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، محدودیت ها بدین شرح خواهد بود:

 محدودیت‌های کلی

۱ - عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه ها، محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع است.

۲ - در تمامی محور‌های برون شهری که در  این ایام ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می شود اما عبور و مرور انواع خودرو‌های حامل مواد سوختی فاسد شدنی، بهداشتی کود‌های شیمیایی ضدعفونی کننده و کالا‌های اساسی از جمله گندم، جو، برنج، سوپا، دانه‌های روغنی و اقلام دارای مجوز از پلیس راه راهور فراجا، از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی  که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند، خواهد بود.

همچنین تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت به استثنا حاملان مواد سوختی، بهداشتی کالای اساسی و دارای مجوز  روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در همه محور‌های برون شهری کشور ممنوع است.

 محدودیت‌های محوری

* محور کرج - چالوس

تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

* اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب

* در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید، ماموران پلیس راه محدودیت یکطرفه بودن مقطعی محور تا جمعه ۱۷ فروردین از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

محور تهران - فیروز کوه - قائم شهر

تردد انواع تریلر‌ها از ساعت ۶  تا ۲۴ روز‌های شنبه، یکشنبه دوشنبه و سه شنبه ۱۱ تا ۱۴ فروردین از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر فیروزکوه - تهران و بالعکس در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه ممنوع خواهد بود.

 محدودیت‌های محمولات ترافیکی

۱- حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه‌های اصلی از ساعت ۷ صبح پنجشنبه  ۹ فروردین تا ساعت ۷ صبح دوشنبه ۱۴ فروردین ممنوع اعلام شد.

۲- صدور مجوز عبور برای خودرو‌های ترافیکی تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ممنوع است اما در روزهای ۹ و ۱۰ فروردین صرفاً برای محمولات ترافیکی دارای ضرورت ملی حسب تشخیص مراجع صادر کننده مجوز صادرمی‌گ شود.

محدودیت‌های خودرو‌های ترانزیت حامل مواد سوختی

ورود و تردد همه خودرو‌های ترانزیت مواد سوختی از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۹ فروردین تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۴ فروردین ممنوع می‌باشد.

ضمن اینکه خودرو‌های مذکور در سایر ایام طرح نوروز سال ۱۴۰۳ صرفاً در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین راهی خواهند بود.

تبصره: عبور و مرور انواع خودرو‌های حامل مواد سوختی فاسد شدنی، بهداشتی کود‌های شیمیایی ضدعفونی کننده و کالا‌های اساسی گندم، جو، برنج، سوپا، دانه‌های روغنی و.
یا دارای مجوز از پلیس راه راهور فراجا از این امر مستثنی می‌باشند.

 محدودیت‌های پیش بینی نشده

در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌های پیش بینی نشده در محور‌های زیر پوشش به منظور کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه، بصورت مقطعی و منطقه‌ای با در نظر گرفتن فرصت کافی برای اطلاع رسانی تصمیمات مقتضی اتخاذ می‌شود.
 و همچنین اجرای محدودیت‌های مذکور به افزایش حجم تردد در محور‌ها بستگی دارد و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان دارند، خواست؛  ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال