Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه دمای هوای تهران فردا (۱۴ تیرماه) به ۴۰ درجه سانتیگراد می‌رسد از وقوع رگبارو رعد و برق در سه استان جنوبی کشور خبرداد.

به نوشته ایسنا، صادق ضیائیان افزود: امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ تیرماه) در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان در بعد از ظهر وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد و فردا (۱۴ تیرماه) شدت ناپایداری‌های همرفتی در این مناطق بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ تیرماه) افزایش نسبی دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل و روزهای سه شنبه تا پنجشنبه (۱۵ تا ۱۷ تیرماه) با شمالی شدن جریانات کاهش نسبی دما در این نواحی رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: از سه شنبه تا پنجشنبه (۱۵ تا ۱۷ تیرماه) در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان امروز(۱۳ تیرماه) در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز تا سه شنبه (۱۳ تا ۱۵ تیرماه) شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۴ تیرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۴۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت سه شنبه (۱۵ تیر ماه) صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۰ و ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیائیان در پایان گفت: فردا (۱۴ تیرماه) گرمترین مرکز استان کشور اهواز با بیشترین دمای ۴۷ درجه سانتیگراد خواهد بود و شهرهای یاسوج، شهرکرد و ارومیه با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور پیش‌بینی می‌شوند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی دمای تهران درجه سانتیگراد پیش بینی ۱۴ تیرماه سه شنبه وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روح الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ساعاتی از امروز شدت رگبار‌ها همراه با پدیده رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای به شکل نقطه ای، منجر به بارش‌های قابل توجهی به میزان کمتر از پنج میلیمتر در پاره‌ای از نقاط استان می‌شود.

او تصریح کرد: فردا سه شنبه بارش خفیف باران در استان و پس فردا چهارشنبه آسمان استان تا پایان هفته صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: کاهش نسبی دمای صبحگاهی برای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال می‌رود به طوری که دمای کمینه در برخی از نقاط استان ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

روح الله زاهدی افزود: فامنین و قهاوند با ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و رزن با پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟