Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی دانمارک می گوید اتفاقی که برای کریستین اریکسن افتاد، بازیکنان این تیم را به هم نزدیک کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، تیم ملی دانمارک در اولین بازی خود در جام جهانی درگیر حادثه ای دلخراش شد و کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی ها در جریان مسابقات دچار حمله قلبی شد. دانمارکی ها آن دیدار را با نتیجه یک بر صفر به فنلاند واگذار کردند و سپس با نتیجه دو بر یک به بلژیک باختند اما بعد از آن توانستند به خودشان بیایند و حال در مرحله نیمه نهایی مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمون کیائر، کاپیتان تیم ملی دانمارک، معتقد است حمله قبلی اریکسن چیزی را در میان بازیکنان تغییر داده است. او در این باره گفت:

این اتفاق چیزی را بین ما تغییر داد. می دانیم می توانیم به افراد اطرفمان اعتماد کنیم و در امنیت هسیتم. حالا می دانیم اگر یکی از ما به دردسر بیافتد، بقیه برای کمک در کنارش هستند. اتفاقات بعد از آن حادثه به ما حس امنیت داد و البته کاری کرد که کریستین هم حس خوبی داشته باشد. حالا به راحتی حریف را پرس می کنیم چون می دانیم بازیکن کناری مان برای حمایت در کنارمان است.

دانمارک باید در دیدار نیمه نهایی مقابل انگلیس صف آرایی کند. کیائر در مورد این تقابل گفت:

پیروزی مان مقابل چک فوق العاده بود. هدفمان این بود به ومبلی بیاییم و حالا در این ورزشگاه به میدان خواهیم رفت. اگر بگویم این اتفاق برایمان عادی است و با آن کنار آمده ایم دروغ گفته ام. در حال حاضر باید ریکاوری کنیم و از شرایط فعلی مان لذت ببریم اما باید این را هم در نظر بگیریم که چهار روز دیگر مجددا بازی داریم.

 

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی برترین های قرن با سیدمهدی رحمتی: سخت کوشی و نظم را از علی دایی الگوبرداری کردم؛ او اسطوره ماست باشگاه استقلال مذاکره با چشمی را تکذیب کرد مهدی پاشازاده: کنعانی زادگان در حد و اندازه ای نیست که به او پاسخ داده شود شوچنکو: این کوه برای بالا رفتن ما بیش از حد بزرگ بود؛ تورنمنت فوق العاده ای داشتیم لیونل مسی: موفقیت های فردی اهمیت ندارد؛ برای چیز دیگری به این تورنمنت آمده ایم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در 36 سالگی به سوالات تکراری در مورد پایان دوران حرفه‌ای خود عادت کرده است. او نه می‌داند این اتفاق چه زمانی می‌افتد و نه اینکه در آینده چه خواهد کرد.

در مصاحبه‌ای با پادکست بیگ تایم، از او در مورد رویاهایی که پس از قهرمانی جهان در سال 2022 باید برآورده کند، پرسیده شد.

مسی به این سوال اینچنین پاسخ داد: "در زمینه ورزشی، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که تمام رویاهایم را محقق کردم و حقیقت این است که نمی‌توانم بیشتر از این چیزی بخواهم. سعی می‌کنم از همه چیزهایی که خداوند تاکنون به من داده استفاده کنم، که بسیار است."

بازیکن اینترمیامی در مورد آنچه که احساس می‌کند برای تصمیم گیری نهایی باید اتفاق بیفتد، صحبت کرد: "می‌دانم لحظه‌ای که احساس می‌کنم دیگر نمی‌توانم کار کنم، دیگر سرگرم نمی‌شوم یا به هم تیمی‌هایم کمک نمی‌کنم، زمان خداحافظی رسیده است. من خیلی از خودم انتقاد می‌کنم، می‌دانم چه زمانی خوب و چه زمانی بد بازی می‌کنم."

سن یک عامل تعیین کننده نخواهد بود، اما او تاکید کرده که وضعیت جسمانی برای او عامل مهمی است: "وقتی احساس کنم زمان آن رسیده است که آن قدم را بردارم، بدون فکر کردن به سن آن را انجام خواهم داد. اگر احساس خوبی داشته باشم، سعی می‌کنم به رقابت ادامه دهم، زیرا این چیزی است که دوست دارم و می‌دانم چگونه آن را انجام دهم. هنوز به خداحافظی فکر نکرده‌ام، سعی می‌کنم از زندگی روزمره و لحظات بدون فکر کردن به آینده لذت ببرم. امیدوارم مدتی دیگر به بازی ادامه دهم، چیزی که دوست دارم. وقتی زمانش برسد، مطمئناً راه را پیدا خواهم کرد."

این ستاره آرژانتینی بار دیگر جدایی عجولانه خود از بارسلونا به پاری سن ژرمن را یادآوری کرد: "زمانی که به پاری سن ژرمن رفتم، تغییر سختی بود چون در بارسلونا عملکرد بسیار خوبی داشتم و به ماندن فکر کرده بودم. آماده رفتن نبودم، همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. من یک لیگ دیگر، یک باشگاه دیگر، یک رختکن جدید را کشف کردم. این تغییری بود که من به دنبال آن نبودم، بنابراین در ابتدا سخت بود."

دیگر خبرها

  • عکس| جنگنده های دانمارک در اوکراین!
  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • جنگنده های دانمارک در اوکراین!/ عکس
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • جنگنده‌های دانمارک به‌جای اوکراین به آرژانتین می‌روند
  • دیکتاتوری‌ها شکننده‌تر از آن چیزی هستند که به نظر می‌رسند و دموکراسی‌ها قوی‌تر از آن چه به نظر می‌رسند
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • زندگی با آیه ها/چه چیزی اساسا نابود شدنی است؟
  • تغییر موضع فوتبال فرانسه درباره حمله تروریستی مسکو