Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان زارع روز یکشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گیلان در محل استانداری اظهار داشت: سیاست راهبردی اقتصاد مقاومتی، مبنای کار و برنامه و اقدامات همه مدیران در سطح ملی و استان ها از جمله گیلان است.

وی خاطر نشان کرد: شرایط اقتصادی کشور اقتضا می کند تا با استفاده از همه ظرفیت های داخلی زمینه توسعه و اعتلای کشور به ویژه بخش اقتصادی فراهم شود لذا باید هر چه بیشتر از ظرفیت ها استفاده کرده و میزان واردات را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع با اشاره به ظرفیت های مختلف استان گیلان در بخش های مختلف اضافه کرد: راهی نداریم جز اینکه مبنای همین راهبرد را بر اساس برنامه های کوتاه مدت تحت عنوان اقتصاد مقاومتی تعریف کنیم و به نتیجه برسیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان ضمن قدردانی از همه مدیران و فعالان بخش اقتصادی که توانستند پروژه های اقتصادی سال گذشته را به بهره برداری برسانند، خاطر نشان کرد: پروژه هایی نیز از پیشرفت فیزیکی بیش از  ۸۰ درصد  برخوردارند که تا پایان نیمه اول امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ارتباط با پروژه های مربوط به اقتصاد مقاومتی و ارایه آمار از سوی مدیران مربوطه اضافه کرد: یکی از خوشحالی ها این است زمانی که مدیری گزارشی ارایه می دهد حاصل یک کار جمعی با مشارکت بخش خصوصی و فعالان بخش اقتصادی نتیجه درست و ملموس با عدد و ارقام ارایه می شود.

زارع در ادامه به احیاء نوغانداری در این استان اشاره و اضافه کرد: احیاء نوغانداری که به عنوان پروژه اقتصاد مقاومتی  تعریف شده بود در کوتاهترین زمان نتیجه داد اما باید به این مهم بسنده نشود و برای توسعه آن تلاش بیشتری صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان  با بیان اینکه کارخانه هایی از جمله پوشش و رشت الکتریک با سفر حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس سابق قوه قضاییه به استان گیلان و پی گیری های انجام گرفته تعیین تکلیف شده، خاطر نشان کرد: سازمان صنعت معدن تجارت در این استان باید موضوع را دنبال کند به ویژه برای جلب سرمایه گذار تلاش نماید.

در این جلسه هر یک از مدیران دستگاه های اجرایی استان گیلان در ارتباط با پروژه های اقتصاد مقاومتی دستگاه خود گزارشی ارایه دادند.

برچسب‌ها رشت اقتصاد مقاومتی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت اقتصاد مقاومتی گیلان رشت اقتصاد مقاومتی گیلان اقتصاد مقاومتی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت

قهرمانفرد مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مبارزه همگانی با آفت سن غلات از فروردین آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مبارزه با سن مادری در اراضی کشاورزی سمنان در حال انجام است، گفت: تا کنون مبارزه با سن مادری در سه‌هزار و ۸۰۰ هکتار از مزارع گندم و ۲ هزار و ۲۹۰ هکتار از جوزارهای استان سمنان انجام شد.

وی با بیان اینکه بیشترین سطح مبارزه با آفت سن مادری در شهرستان گرمسار بوده است، بیان کرد: مبارزه با آفت سن مادری در گرمسار به میزان یکهزار و ۳۱۰ هکتار گندم و ۵۶۰ هکتار جو انجام شد و در مجموع در یکهزار و ۸۷۰ هکتار مزارع غلات این طرح اجرا شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: بعد از گرمسار آرادان بیشترین سطح مبارزه را با میزان یکهزار و ۶۲۰ هکتار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست