Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ داریوش بهنیا فعال رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی در خصوص انتخابات شورای شهر یاسوج و سخنی با منتخب اول مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، بایدها و نبایدها چنین آورده است: کیست که نداند مظلوم ترین و محروم‌ترین مرکز استان ایران شهر یاسوج است، شهری که از نعمت‌های الهی از جنگل گرفته تا رودخانه و آبشار و گیاهان دارویی و چشم‌اندازهای بکر گردشگری و البته بیش از همه آب و هوای دلپذیر چیزی کم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهری که نقطه به نقطه و قدم به قدم آن آکنده از نعمت‌های الهی است اما چشم بصیرت می‌خواهد که این نعمات را ببیند و البته مدیر و شهردار و شورای شهر دلسوز و با سلیقه و کاردان می‌خواهد که از این ظرفیت‌ها برای توسعه شهر و دیار خود و راحتی زندگی مردم استفاده کند.

متاسفانه شهر یاسوج در ۸ سال اخیر از دید دولت به اصطلاح تدبیر و امید دور ماند و در جاهایی که دولت باید به کمک شورا و شهرداری می‌آمد کمتر حضور داشت و مؤید آن پروژه‌های نیمه تمام و راکد با نمای زشت به قول محلی نتراشیده و نخراشیده‌ای است که هر روزه در معرض دید ده‌ها هزار یاسوجی و هزاران مسافر و گردشگر قرار دارد.

البته در کنار بی‌تدبیری دولت باید به عملکرد بسیار ضعیف و دور از انتظار شورای شهر اشاره کرد که در دوره اخیر با عملکرد خود یاسوج را سالها عقب انداختند.

دسته‌بندی و دار و دسته سازی در شورای شهر یاسوج موجب شد تا شهرداری ضعیف ترین عملکرد را در طول تاریخ خود داشته باشند به محلات و اطراف و اکناف یاسوج که بنگریم درخواهیم یافت که نمی‌شود برای شورا و شهرداری نمره‌ای فراتر از زیر ۱۰ نوشت که متاسفانه دستگاه‌های بالادستی آن گونه که باید با چنین عملکردی برخورد نکردند.

روی سخن امروز ما با بهنام عباس‌نژاد جوان و منتخب اول شورای شهر یاسوج است که برای پی بردن به وضعیت شهر و دیار خود نیازی نیست از درب خانه خودشان عبور کرده و زحمتی برای رؤیت اوضاع به خود دهد.

وضعیت شرف‌آباد یا همان شرف شهر یاسوج؛ قدیمی‌ترین محله در مرکز استان نشان دهنده اوضاع وخیم شهری است که عنوان پایتخت طبیعت ایران را یدک می‌کشد.

بهنام عباس‌نژاد یا همان منتخب اول شورای اسلامی شهر یاسوج به عنوان یک شهروند از دل این محله برخاسته و رنج همسایگان و فامیل و دوستان و طایفه و البته پدر و مادر را بیش از هر شخص دیگری مشاهده و احساس کرده است.

اکثریت قریب به اتفاق مردم شرف‌آباد بهنام عباس‌نژاد را با رای خود برگزیدند چرا که علاوه بر وابستگی خونی و سببی و نسبی که با او داشته‌اند برای پیگیری مشکلات ریز و درشت شرف آباد این جوان جویای نام را در صدر انتخاب خود قرار دادند.

منتخب اول شورای یاسوج به خوبی می‌داند که علاوه بر محله‌ای که در آن زندگی می‌کند بقیه محلات و مناطق این شهر اوضاع و روزگار وخیم و نامطلوبی دارند و همین می‌طلبد که وارد حاشیه و بازی سیاسی متداول و رایج شورای شهر یاسوج نشود.

منتخب اول و جوان جویای نام، نیک می‌داند که مردم این دیار به او برای کار و خدمت رای داده‌اند و اگر از ریل خدمت خارج شود و در دام حاشیه‌سازان بیفتد فرصت خدمت بیشتر را در این منصب و مناصب دیگر در آینده از کف خواهد داد.

به امید موفقیت فرزند شرف‌آباد

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: یاسوج شورای شهر کهگیلویه و بویراحمد عملکرد خبرگزاری فارس شرف آباد شورای شهر یاسوج منتخب اول شرف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد

جایزه مقام اول بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های معلولین We Care هند به مستند ایرانی «احمد» ساخته اعظم مرادی اهدا شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این دوره از جشنواره در بخش مستندهای 60 دقیقه ای به مستند «احمد» به تهیه کنندگی یوسف ترابی‌نژاد و کارگردانی اعظم مرادی جایزه داد.

این مستند پرتره جوانی به نام «احمد» است که علی‌رغم محدودیت‌های فیزیکی، ذهنی بلندپرواز و همتی بلند دارد و داستان زندگی‌اش به معجزه می‌ماند.

مستندی از تلویزیون راهی جشنواره هند شد

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های معلولین we care هند هر ساله باهدف افزایش آگاهی در مورد مسائل مربوط به معلولیت، برطرف‌کردن تصورات غلط و تعصبات در مورد افراد معلول و ایجاد تغییرات نگرشی و رفتاری برگزار می‌شود.

این جشنواره بر اساس کنوانسیون سازمان ملل به‌عنوان بخش جدایی‌ناپذیر از فعالیت‌های بین‌المللی یونسکو قلمداد شده که باهدف افزایش سطح آگاهی درباره حقوق معلولان سراسر جهان و تشویق نهادها، سازمان‌ها و هنرمندان در حوزه‌ معلولان فعالیت می‌کند.

«احمد» پیش‌ازاین نیز در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته و منتخب پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حقیقت، جشنواره بین‌المللی بیگ سین لندن، ‌ یازدهمین جشنواره مستند بنگلادش، پنجمین جشنواره فیلم مارتینیک فرانسه و منتخب پنجمین دوره از جشنواره Over-the-Rhine International Film Festival آمریکا بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین