Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حسین یوسف زاده رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سرانه ورزشی شهرستان ری به ازای هر فرد ۵۳صدم مترمربع است که این میزان به ازای هر فرد باید به یک متر مربع افزایش پیدا کند همچنین سرانه ورزشی در بخش های مختلف شهرستان متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه سه طرح نیمه تمام ورزشی در شهرستان ری نیازمند اعتبار لازم است بیان کرد: سه طرح نیمه تمام ورزشی در قلعه نو، حسن آبادفشافویه و قیامدشت است و باتوجه به اتمام عمر دولت طرح های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰درصد را تامین اعتبار کرده تا به بهره برداری برسد اما طرح های ورزشی که با پیشرفت ۳۰درصدی روبرو هستند اعتباری درنظر گرفته نشده ونیازمند کمک فرمانداری بوده همچنین می توان با واگذاری  به بخش خصوصی از طریق ماده ۴۸ این طرح ها را تکمیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری ادامه داد: مجموعه ورزشی قیامدشت براساس جلسه با شورا و شهرداری، به شهرداری این شهر واگذار شده و نیازمند اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی برای تکمیل فاز نخست این مجموعه است که شهرداری می تواند از طریق فروش اموال شهرداری این مجموعه را تکمیل کند.

فعالیت تیم ری راگا موجب تقویت فوتسال در بخش پایه می‌شود

یوسف زاده با اشاره به کمبودهای تیم ری راگا در بخش فوتسال گفت: امتیاز این تیم برای شهرستان خریداری شده است و این افتخاری برای این شهرستان است و باید حمایت لازم از سوی مسؤولان و فرمانداری انجام شود زیرا در اولین سال حضور در لیگ برتر فوتسال در لیگ ماندگار شدند.

وی با بیان اینکه سال گذشته سالن حرم عبدالعظیم جهت میزبانی و تمرین به این تیم اختصاص داده می شد که در سال جاری تا کنون از تحویل زمین خودداری کردند، اضافه کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با فرمانداری و مکاتبه با تولیت حرم عبدالعظیم در پی حل این مشکل هستیم.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری با بیان اینکه اداره ورزش زیر ساخت و زمین استاندارد لازم جهت برگزاری مسابقات در شهرستان را دارا نیست بیان کرد: طی فصل گذشته یک ماه سالن طالقانی را برای تمرین این تیم اختصاص دادیم و اداره ورزش به دلیل نداشتن سالن مورد استاندارد فدراسیون سالن حرم عبدالعظیم را مدنظر دارد.

یوسف زاده تصریح کرد: درصورت مناسب بودن شرایط تیم ری راگا ورزش فوتبال و فوتسال در بخش پایه تقویت می شود همچنین وجود این تیم کمک به بهبود زیرساخت های ورزشی شهرستان می شود و تبلیغات رسانه باعث مطرح شدن نام ری می شود که امری تاثیرگذار است.

وی در پایان با اشاره به حضور افرادی مانند محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال در کنار این تیم که باعث استفاده از ظرفیت و تجارب این افراد می شود ابراز داشت: وجود این افراد در تیم ری راگا باعث پیشرفت تیم می شود و هدف گذاری این تیم در سال اول ماندن در لیگ برتر فوتسال است و در سال آینده با برنامه ریزی وچشم انداز و حمایت مسئولان سعی در کسب رتبه های برتر داریم و می توان در این راه از تجارب فرزندان ری مانند محمد کشاورز استفاده کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین یوسف زاده اداره ورزش شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد

پیام نیازمند و میرزازاد برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می کنند.

 

طرفداری | مدافع مصدوم تیم فوتبال سپاهان در آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار با استقلال آبی پوش ملاثانی پا به توپ شد.

تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است