Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@20:18:00 GMT

تجمع مالباختگان پروژه رضوان مقابل دادگستری قم

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۶۰۸۷

به گزارش ایرنا، جمعی از مالباختگان پروژه ۱۳۲ واحدی رضوان روز یکشنبه با حضور در مقابل دادگستری قم با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار تسریع در تعیین تکلیف پرونده قضایی خود شدند.

در قالب پروژه رضوان قم در قالب تخلفات شبکه ای ۱۳۲ واحد این طرح مسکونی به حدود یکهزار و ۴۰۰ تن فروخته شده است و با وجود گذشت حدود ۷ ماه از دادگاه مالباختگان این پروژه هنوز وضعیت مالباختگان آن مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مقامات قضایی، متهم پرونده مجتمع مسکونی رضوان ۱۳۲ واحد این طرح را به یک‌هزار و ۴۰۰ نفر پیش‌ فروش و از هر خریدار مبالغی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون ریال و در مجموع حدود یک‌هزار میلیارد ریال دریافت کرده است که با پیگیری‌های قضایی و انتظامی این متهم دستگیر و روانه زندان شده است.

بر اساس این گزارش تعداد شکات این پرونده حدود یک‌هزار و ۳۰۰ نفر و تعداد متهمان نیز ۳۰ نفر و میزان حیف و میل اموال مردم در این پرونده حدود یک‌هزار میلیارد ریال می‌باشد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حدود یک یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در سفر به شهرستان ساوه گفت: هدف از این سفر بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی شهرستان ساوه بود که مجموعه اقدامات در حوزه‌های مختلف نشان دهندۀ حرکت جدی در راستای سند تحول قضایی دارد.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست با کارکنان قضایی و ادارای دادگستری، حضور در شعب شورای حل اختلاف و سرکشی و بازدید از زندان ساوه دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان مرکزی به شهرستان ساوه بود.

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد