Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@04:55:24 GMT

ساعت کاری ادارات و بانک‌ها تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۶۲۳۸

ساعت کاری ادارات و بانک‌ها تغییر کرد

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ ‍ علی فرخزاد، معاون امور عمرانی استاندار قزوین در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با حضور مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان، علی فولیان معاون پیشگیری دادستان و مسئولان دستگاه های متولی در سالن جلسات مدیریت بحران استان قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: با توجه به مصوبه یازده خرداد ماه سالجاری در خصوص اختیارات و کاهش پنجاه درصدی استفاده دستگاه های اجرایی نسبت به سال قبل، دستگاه ها امسال پنجاه درصد مصرف آب و برق سال گذشته را خواهند داشت در غیر اینصورت با قطعی آب و برق مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تغییر ساعت فعالیت ادارات گفت: ادارات استان از یکشنبه ۱۳ تیرماه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فعالیت خواهند کرد که این تغییر ساعت در راستای صرفه جویی در مصرف آب و برق است.

معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: دستگاه های دارای ژنراتور مصرف برق خود را از طریق ژنراتور داشته باشند و در سطح شهر قزوین مدیریت بحران بازدیدهای مستمر از ادارات جهت رصد مصارف اداری و تجاری داشته باشد.

فرخزاد عنوان کرد: همچنین مشترکین پرمصرف از سوی اداره برق شناسایی و مصرف آنها مورد رصد قرار گیرد و ادارات و دستگاه های دولتی پرمصرف نیز از سوی مدیریت بحران استان مورد رصد قرار گیرد.

او با اشاره به قطعی برق استان افزود: اگر جدول زمانبندی قطعی برق در اختیار مردم قرار گیرد، تبعات مشکلات این حوزه کمتر است اما اگر مستقیما قطعی برق داشته باشیم تبعات سوء دارد.

معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به آمار ۱۹ و نیم درصدی مشترکین خانگی برق اضافه کرد: روند قطعی و جابجایی برق تا پانزده مرداد ادامه دارد و با توجه به پیش بینی گرمای هوا، باید اقدامات لازم در خصوص صرفه جویی انجام شود.

فرخزاد با اشاره به اینکه فعلا در سایر شهرهای استان مشکل آب وجود ندارد تصریح کرد: هرچند که مشکلی در این شهرها وجود ندارد اما باید تدابیر لازم در بحث صرف جویی و پیشگیری انجام شود.

او بیان کرد: در حوزه ترافیک قطعی برق موجب ایجاد ترافیک در سطح شهر و پست چراغ قرمز می شود لذا لازم است در نقاط پرتردد از حضور همکاران پلیس استفاده شود.

فرخزاد گفت: جهت تسهیل در امور و پیشگیری از هر نوع بحران باید در هر شهرستانی یک مدیر انرژی جهت مدیریت برق و آب داشته باشیم.

‍ معاون امور عمرانی استاندار قزوین افزود: همچنین دستگاه های استان که ژنراتور مازاد در اختیار دارند، شناسایی شوند تا این ژنراتورها در اختیار ادارات آب و برق جهت استفاده در بحران قرار گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای سقوط ایرباس ایران هور العظیم علی فرخزاد قزوین ژنراتور مصرف برق طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای سقوط ایرباس ایران هور العظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​تغییر ساعت فعالیت شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،به منظور بهره‌مندی بیشتر از فضائل شب‌های قدر، شعب این بانک در روزهای شنبه 11 فروردین مصادف با 19 ماه مبارک رمضان و چهارشنبه 15 فروردین مصادف با 23 ماه مبارک رمضان، با دو ساعت تأخیر و از ساعت 9:30 شروع به خدمت‌رسانی خواهند کرد.

واحدهای ستادی بانک نیز در این دو روز، با دو ساعت تأخیر از ساعت 9 صبح آماده ارائه خدمت خواهند بود.

سامانه شعب مجازی سپهر (شمس) به نشانی: https://shams.bsi.ir ، همراه‌بانک، اینترنت‌بانک، اپلیکیشن پرداخت اینترنتی صاپ و سایر درگاه‌های بانکداری غیرحضوری بانک صادرات ایران خدمات متنوع این بانک را بدون نیاز مراجعه به شعب برای بیش از ٤٥ میلیون مشتری بانک صادرات ایران فراهم کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت شروع به کار ادارات تغییر کرد + جزییات
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • ​تغییر ساعت فعالیت شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • ​تغییر ساعت کار شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟
  • تاکید بر مقابله با رودخانه خواری / لزوم به‌روزرسانی نقشه خطرپذیری شهر تهران