Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان‌غربی ناصر عتباتی اظهار داشت: مانع زدایی از تولید در واقع یعنی اشتغالزایی و ایجاد کسب و کار در جامعه و اشتغال یعنی از بین رفتن زمینه‌های جرم، از بین رفتن زمینه آسیبهای اجتماعی و در واقع آرامش جامعه ارتباط مستقیمی با اشتغال و تولید دارد و این تکلیف همه مسئولان هست که تمام تلاش خود را در این زمینه معمول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بانک‌های عامل خواست تا با اولویت قرار دادن امر تولید از کمک به رفع مشکلات واحدهای تولیدی مشکل‌دار دریغ نکنند و از مدیران واحدهای تولیدی هم خواست تا با صداقت و امانتداری پاسخ اعتماد ستاد اقتصاد مقاومتی را داده و همکاری موثر و نتیجه گرا  با ستاد و بانک‌های عامل داشته باشند.

 رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی گفت: همگی باید به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید و تحقق شعار مانع زداییها و پشتیبانی از تولید لبیک بگوییم.

  دادستان عمومی وانقلاب ارومیه به عنوان دبیر ستاد توضیحاتی در خصوص مشکلات ۲ واحد تولیدی که جلسه برای حل مشکلات آنها تشکیل شده بود داد و اقداماتی که تاکنون از سوی دادسرای ارومیه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان انجام شده را بیان کرد. 

 مجیدی  از رئیس اتاق بازرگانی خواست تا مشکلات واحدهای تولیدی را به ستاد اقتصاد مقاومتی  استان ارشاد و راهنمایی کنند و بیان داشت ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تمام ظرفیت آماده حل مشکلات مردم هست.

شایان ذکر است در این جلسه مشکلات یک واحد تولیدی با ظرفیت ۴۵۰ نفر کارگر شاغل و یک واحد بزرگ تولیدی با ظرفیت ۱۱۰۰ نفرکارگر در مرکز استان طرح و اعضای ستاد مصوباتی را در جهت رفع مشکلات آنها با مهلت مقرر به تصویب رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال آذربایجان غربی تولید رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ناصر عتباتی ستاد اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران

استاندار جدید مازندران با تاکید بر ایجاد اقتصاد دریاپایه باید در مازندران از اجرای برنامه‌های این استان در کوتاه‌مدت و میان‌مدت مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در مراسم معارفه بیست‌وپنجمین استاندار مازندران واقع در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به بهره‌مندی این از استان از نعمات و مواهب الهی اظهار کرد: با وجود بهره‌مندی از مواهب طبیعی باید از آن‌ها به نحو شایسته استفاده و از ظرفیت‌های آن استفاده برد.

وی گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در مورد مردم دیار علویان که فرمودند «من این مردم را دوست دارم و به آنان ارادت دارم.» باید از این استان به خوبی یاد کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه لشکر ۲۵ کربلا یکی از افتخارات بزرگ مازندران است، عنوان کرد: این استان سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد، علاوه بر نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس، در دفاع از حرم نیز مازندرانی‌ها حضور پررنگی داشتند.

نوری با اشاره به جایگاه بالای این استان در حوزه اقتصادی تصریح کرد: تولیدات کشاورزی مازندران نقش مهمی در امنیت غذایی کشور دارد.

وی با بیان اینکه در کوتاه‌مدت و میان‌مدت باید برنامه داشته باشیم، افزود: باید به طور یکپارچه از گلوگاه تا رامسر مورد توجه ما باشد.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: اقتصاد دریاپایه باید در این استان به شکل جدی با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گیرد، با توجه به اینکه تلاش می‌کنم تا برنامه‌های توسعه‌ای استان را دنبال کنیم و در مسیر شکوفایی مازندران گام برداریم.

کد خبر 747289

دیگر خبرها

  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه