Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@06:34:37 GMT

مرحله دوم افتتاح مسکن ملی چه زمان انجام می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۶۹۸۴

مرحله دوم افتتاح مسکن ملی چه زمان انجام می شود؟

تین نیوز

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از افتتاح مرحله دوم طرح مسکن ملی به تعداد ۲۰ هزار واحد تا قبل از پایان تیر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده با اعلام برگزاری نشست هماهنگی طرح اقدام ملی مسکن در روز ۱۳ تیرماه با حضور وزیر راه وشهرسازی و کارگزاران اجرای این طرح، از تشکیل مجدد کمیته زمین در معاونت مسکن و ساختمان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه کمیته تامین زمین برای سرعت دادن به اجرای طرح اقدام ملی مسکن از سال گذشته تشکیل شده بود، گفت: با توجه به اینکه در برخی از استان‌ها و شهرهای کشور مشکلاتی در خصوص تامین زمین وجود داشت، با دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تا کمیته تامین زمین بار دیگر روی موضوع «زمین» بررسی‌های بیشتری انجام بدهد و بتواند در اولین فرصت، زمین را در شهرهایی که هنوز مشکل دارند، تامین کند.

محمودزاده همچنین از تعیین برنامه زمانی جبرانی برای تسریع در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و افزود: مقرر شده است تا استان‌ها و کارگزاران اجرای طرح اقدام ملی مسکن (بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و شرکت عمران شهرهای جدید)، در صورتی که شرایط فصل اجازه بدهد و با رعایت مسائل بهداشتی با افزودن بر تعداد شیفت‌های کاری، به اجرای طرح اقدام ملی مسکن سرعت دهند.

مرحله دوم افتتاح مسکن ملی چه زمان انجام می شود؟

وی در خصوص مرحله دوم افتتاح‌ طرح اقدام ملی مسکن نیز اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا قبل از اتمام ماه جاری (تیر ۱۴۰۰) مرحله دوم افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن انجام می‌شود.

محمودزاده تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن آماده افتتاح شده است که در تلاش هستیم تا این تعداد افزایش یابد.

جلسه هماهنگی طرح اقدام ملی مسکن با دستور کارهای رونمایی و امضای تفاهم‌نامه در خصوص همکاری در تامین مسکن گروه‌های کم‌درآمد و مددجویان تحت‌پوشش، ارایه گزارش عملکرد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان‌های قزوین، کرمان، آذربایجان‌غربی، مرکزی، البرز و همدان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، آذربایجان‌غربی، فارس و هرمزگان، برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسکن ملی طرح اقدام ملی مسکن مرحله دوم افتتاح راه و شهرسازی وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان، گفت: در حوزه راه و شهرسازی لرستان در سفر ریاست جمهوری ۲۳ مصوبه به مبلغ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومان داشتیم.
بهزاد شاکرمی گفت: چهارخطه‌های منتهی به مرکز استان، کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، راه‌آهن خرم‌آباد به دورود، تجهیز راه‌ها از مهمترین پروژه‌های سفر هستند. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه از ۱۳ پروژه این مجموعه ۵ پروژه به اتمام رسیده و ۳ پروژه تا پابان خرداد به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: مابقی پروژه نیز شامل طرح‌های قطعه‌بندی است که برخی‌ها انجام و برخی منتقل شده است.
شاکرمی در تشریح آخرین وضعیت ۳۰ هزار مسکن ملی در لرستان، گفت: هزار و ۲۲۴ هکتار تأمین زمین شده و بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی نیز در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه سه هزار و۷۴۳ واحد در حوزه حمایتی را شروع کردیم، افزود: ضمن اینکه طی ماه‌های گذشته برای تأمین زمین مشکل داشتیم. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: محور خرم‌آباد به کوهدشت تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • اختصاص بیش از ۲ هزار و ۱۸۰ زمین رایگان در شهر‌های جنوبی کشور به خانواده‌های مشمول