Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:39:29 GMT

پیام نور پیگیر پرداخت حق الزحمه مدرسان است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۷۱۷۹

پیام نور پیگیر پرداخت حق الزحمه مدرسان است

محمدحسن صیف در گفتگو با خبرنگار مهر، پیرو گزارش منتشر شده این خبرگزاری با عنوان «مدرسان دانشگاه پیام نور در حسرت حقوق»، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور به دلیل ظرفیت بالا و تنوع رشته‌ها، از توانمندی سایر اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مدرسان مدعو بهره مند شده است.

وی تاکید کرد: در برخی رشته‌های فنی و مهندسی و برخی رشته‌های خاص شاهد حضور بیشتر مدرسان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه پیام نور فارس در پاسخ به مطالبه برخی از مدرسان حق التدریس دانشگاه پیام نور استان فارس، با تقدیر از زحمات این مدرسین در راستای علم آموزی به آینده سازان ایران اسلامی، گفت: مطالبات این عزیزان تا یک ماه آینده پرداخت می‌شود.

صیف تصریح کرد: به دلیل سیستم حسابداری تعهدی، کلیه پرداخت‌های دانشگاه به صورت متمرکز و کشوری انجام می‌شود.

این مقام مسئول در خصوص درخواست افزایش میزان حق الزحمه مدرسان نیز اضافه کرد: شرایط پرداخت حق التدریسی تابع ضوابط وزارت علوم و هیأت امنای دانشگاه است که این مبلغ در تمام دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم، ثابت و یکسان است.

او ادامه داد: دانشگاه پیام نور در بحث عدالت آموزشی پیشتاز است و در کنار حفظ کیفیت تدریس، توجه ویژه ای نیز به اقشار کم برخوردار داشته است.

صیف تصریح کرد: برخورداری از مزیت پایین‌ترین شهریه دانشگاهی کشور (شهریه ثابت حدود ۲۵۰ هزارتومان) اجازه فشار به دانشجویان را نمی‌دهد. وی یادآور شد: مطالبات مدرسان تا نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۹ پرداخت شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در بخشی دیگری از سخنان خود به شرایط دانشگاه پس از شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و یادآور شد: با برگزاری الکترونیکی کلاسهای آموزشی، برخی از هزینه‌های اساتید و مدرسان خصوصاً هزینه‌های ایاب وذهاب کاهش یافته است.

کد خبر 5250406

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور جوابیه شیراز دانشگاه پیام نور فارس ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ایلام بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 اراک اردبیل واکسن کرونا عکس استانها خشکسالی دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی