Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: متاسفانه علی رغم همه تلاش‌هایی که همه کردند، ۱۱ شهرستان استان تهران شامل بهارستان، اسلامشهر، پاکدشت، پردیس، تهران، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک و ورامین قرمز شدند و در این شرایط مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار ممنوعیت فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نباید این گروه‌ها فعالیت کنند، اصناف و واحد‌های نظارتی هم باید نظارت کافی را بر این موضوع داشته باشند. در خصوص تردد خودرو‌ها هم محدودیت تردد خودرو‌های شخصی با پلاک بومی به سایر شهر‌ها را داریم و در ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهر‌های قرمز محدودیت تردد داریم و همچنین محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز برقرار است.

گودرزی گفت: بر این اساس پروتکل‌هایی ابلاغ شده و ما باید اجرا کنیم تا از شیوع هرچه بیشتر این بیماری جلوگیری کنیم، بنابراین تمام محدودیت‌هایی که ایجاد شده به همین علت است.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا محدودیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در محدوده پیچ شاندیز تا کندوان در محور کرج-چالوس، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روز‌های شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ برای روز‌های چهارشنبه است؛ همچنین در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه عملیات متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۶ الی ۷۲ محور کرج-چالوس (محدوده پیچ شاندیز تا کندوان) که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات احداث آبرو در محور کرج-چالوس (محدوده‌های اسکله واریان و محدوده بین تونل ۴ و ۵)، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و به‌صورت ۲۴ ساعته در روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه هر هفته خواهد بود. گفتنی است عملیات در روز‌های تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۰ الی ۲۵ که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

علاوه بر این بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی، اجرای عملیات احداث آبرو‌های باکسی، اجرای عملیات گالری پیش‌ساخته، اجرای عملیات تعمیر و مرمت گالری محدوده بین تونل ۶ و ۷ و اجرای عملیات رنگ‌آمیزی هندریل، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ در روز‌های شنبه، از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه و از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ برای روز‌های چهارشنبه خواهد بود. ضمن این که عملیات مذکور در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۹ الی ۲۳ (تونل ۲ الف تا دهانه شمال تونل ۴)، کیلومتر ۹ الی ۳۰، کیلومتر ۱۴ الی ۱۵ (محدوده خوزنکلا)، کیلومتر ۳۰ الی ۳۵ محدوده تونل شماره ۶ و ۷ و کیلومتر ۱ الی ۷۰ که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «قرمز»