Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:05:10 GMT

بودجه محرومیت‌‌زدایی استان قزوین ۱۰ برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۷۵۴۸

بودجه محرومیت‌‌زدایی استان قزوین ۱۰ برابر شد

گروه استان‌ها- نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: با تعامل ایجادشده بین مجلس و دولت بودجه ویژه محرومیت‌زدایی در استان قزوین ۱۰ برابر شده و از ۳۰ به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فاطمه محمدبیگی در حاشیه افتتاح طرح‌های درمانی و ورزشی ناحیه شهری مهرگان قزوین که با حضور استاندار قزوین انجام شد، با اشاره به تحولات صورت‌گرفته در بودجه 1400 استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تعامل ایجادشده بین مجلس و دولت بودجه ویژه محرومیت زدایی در استان قزوین 10 برابر شده و از 30 به 300 میلیارد تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدبیگی همچنین از 3 برابر شدن بودجه عمرانی استان قزوین در سال جاری خبر داد و گفت: در حالی که بودجه عمرانی استان قزوین در سال قبل فقط 400 میلیارد تومان بود، این بودجه در سال جاری 3 برابر شده و به 1200 میلیارد تومان رسیده است.

وی احداث بیمارستان خیریه و تخصصی 100 تختخوابی در ناحیه منفصل شهری مهرگان را یک اتفاق بزرگ برای توسعه استان دانست و اضافه کرد: امروز طرح‌های عمرانی زیادی در شهرهای مهرگان و محمدیه به بهره‌برداری رسید که اجرای آنها به خاطر کوشش و پشتکار مدیران و کارشناسان اجرایی استان قزوین تحقق پیدا کرده است.

حفاظت از هویت دختران از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند

نایب‌رئیس کمیسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح و راه‌اندازی بوستان بانوان مهرگان اشاره کرد و گفت: احداث و افتتاح بوستان بانوان مهرگان به خاطر همراهی و هماهنگی بین مدیران اتفاق افتاده و این بوستان نقش مهمی در تقویت بنیان خانواده و استحکام‌بخشی به نهاد خانواده در شهرک مهرگان خواهد داشت.

محمدبیگی با تاکید بر لزوم پرهیز از اختلاف سلیقه‌ها برای رفع مشکلات معیشتی و رفاهی خانواده‌ها اضافه کرد: حفاظت و حراست از هویت دختران و بانوان در حال حاضر یک کار پیشگیرانه است که ما را از رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی در آینده بی‌نیاز می‌کند و انجام این کار هزینه به مراتب کمتری از مقابله با آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به موضوع هویت زنان خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری برای تامین امنیت روانی خانواده‌ها در نواحی کمتر‌برخوردار استان به ویژه مهرگان ادامه داد: کار بانوان فقط مدیریت امور منزل و رسیدگی به تربیت فرزندان نیست؛ بلکه زنان ما برای شادابی روح و جسم خود به اماکن تفریحی و ورزشی مانند پارک بانوان نیاز دارند و به همین خاطر مسئولان عمرانی و شهرداران باید این خواسته بحق را اجابت کرده و برای زنان ما پارک‌ها و بوستان‌هایی مناسب احداث کنند.

استاندار قزوین: محدودیت بودجه محرومیت‌زدایی را سخت کرده استاقدامات قرارگاه آبادانی سپاه بودجه محرومیت‌ زدایی قزوین را 2.5 برابر کرد446 پروژه محرومیت‌زدایی در استان قزوین افتتاح می‌شود ‌

ساخت پارک بانوان خواسته دیرین اهالی مهرگان و محمدیه بود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین هم در این مراسم ساخت پارک بانوان را یکی از خواسته‌های دیرین اهالی مهرگان و محمدیه دانست و گفت: با توجه به ماهیت اسلامی جامعه ما ساخت پارک بانوان یکی از مصادیق توجه به حقوق زنان در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی است که خوشبختانه شهرهای مختلف استان به مرور از چنین بوستان‌هایی بهره‌مند می‌شوند.

صدیقه ربیعی افزود: در حال حاضر طرح‌های مختلفی برای توانمندسازی اقتصادی زنان در حال اجرا هستند که البته این طرح‌ها زمانی می‌توانند موفق باشند که به رشد و بالندگی روحی زنان هم به مانند بالندگی مادی آنها بها داده شود. در این میان احداث بوستان یا پارک بانوان هم نقش بزرگی در ایجاد شور، نشاط و بالندگی روانی و معنوی زنان خواهد داشت.

وی ادامه داد: طبق نظرخواهی صورت‌گرفته از زنان حاضر در بوستان‌‌های بانوان حاضر در سطح استان تقریباً همه بانوان ما از ایجاد چنین پارک‌هایی که در آن آزادانه و بدون محدودیت به ورزش و تفریح مشغول می‌شوند، راضی هستند و با توجه به جمعیت بالای زنان تقاضا دارند که این پارک‌ها در سطح محلات و مناطق مختلف شهرهای استان توسعه پیدا کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین محرومیت زدایی مجلس استانداری قزوین محرومیت زدایی مجلس محرومیت زدایی میلیارد تومان استان قزوین پارک بانوان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) اظهارداشت: ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر به وزیر ورزش، از ایشان به خاطر اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در بازی فوتبال و حمایت از حریم بانوان تشکر می‌کنم.

وی افزود: بی شک رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود و توانمندی در رفع آسیب و حل مساله نه پاک کردن صورت مساله است.

گفتنی است؛ در جریان بازی استقلال و آلومینیوم اراک، اقدام جیمی جامپ دختر بی حجاب و واکنش دوازه‌بان استقلال مورد توجه رسانه‌ها و بسیاری از افراد قرار گرفت.

کد خبر 6081808

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • پارک‌های بانوان شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند