Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@08:47:18 GMT

عکس/این قاتل را شناسایی کنید

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۷۹۹۹

عکس/این قاتل را شناسایی کنید

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گلستان با انتشار تصویر قاتل فراری از مردم خواست این فرد را شناسایی کرده و در صورتی که اطلاعی از وی دارند موضوع را به پلیس گزارش دهند. ناطقان: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمود علیفر از انتشار تصویر قاتل فراری با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست اگر اطلاعی از وی دارند موضوع را به پلیس گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: به دنبال وقوع حادثه‌ای دلخراش در سال 97 که طی آن فردی، دختر 7 ساله خود و پدرش را به قتل رساند، دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.




فرمانده انتظامی گنبدکاووس افزود: اقدامات تخصصی ماموران در این راستا آغاز شد اما با توجه به متواری بودن عامل این جنایت به مکانی نا معلوم، دستگیری وی میسر نشد.

سرهنگ علیفر گفت: در همین راستا با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گنبدکاووس، تصویر قاتل فراری منتشر تا چنانچه شهروندان اطلاعاتی از وی دارند بدون هیج واکنش و اقدام هیجانی مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند. منبع: عصر ایران برچسب ها: قاتل ، شناسایی ، عکس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قاتل شناسایی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عتباتی با اعلام این خبر گفت روز گذشته در پی درگیری خانوادگی در مهاباد یک فقره قتل به وقوع پیوست که در اثر آن یک نفر به قتل رسید عامل قتل متواری گردید. 
وی افزود با پیگیری و دستور مقام قضایی و هماهنگی مطلوب با نیروی انتظامی و پلیس آگاهی قاتل در یکی از شهر‌های اطراف شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی بازپرس روانه زندان شد.
دکتر ناصر عتباتی ضمن دعوت شهروندان به خویشتن داری از آنها خواست در مناسبات و ارتباطات خود از رفتار‌های خشن بپرهیزند و با کنترل به موقع خشم از وقوع چنین حوادث ناگوار جلوگیری نمایند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • کلاهبرداری به روش پانزی این بار در گنبدکاووس 100 قربانی گرفت
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس