Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از اصلی‌ترین هدف‌های کارگران از فعالیت خود، دریافت مزد و حقوق است. حال اگر در مورد این موضوع اطلاعات کافی داشته باشند می‌توانند به حق واقعی خود برسند و همین داشتن اطلاعات باعث می‌شود تا برخی از کارفرمایان حق آن‌ها را پایمال نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس مزد هر کارگر در ابتدای ورود به کارگاه یا هر واحد کاری برابر حداقل دستمزد سال است.

 

کارگر، یک‌سال بعد از ورود به کارگاه یا هر واحد کاری، مشمول دریافت پایه سنواتی می‌گردد و در شروع سال جدید نیز بعد از دریافت پایه سنواتی بر اساس مبلغ و پایه سال قبل مشمول سایر سطوح مزدی می‌شود.

بیشتربخوانید

کارگران در چه مواردی می توانند حق و حقوق خود را از پیمانکاران پیگیری کنند؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستمزد حداقل بگیر کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از زومیت،  Eve به فناوری پیشرفته‌ی بینایی کامپیوتری (Computer Vision) مجهز است تا افراد و حیوانات را حتی در شب به‌طور دقیق تشخیص دهد. این محصول برای رفت‌وآمد مهمانان نیز راهکاری دارد و کاربر می‌تواند با تنظیم فهرستی از دوستان، از فعال‌شدن ناخواسته‌ی Eve جلوگیری کند.

اگر Eve فردی ناشناس را شناسایی کند، ابتدا با هشدار صوتی او را از شناسایی به‌عنوان مزاحم مطلع می‌کند و پنج ثانیه فرصت می‌دهد تا محل را ترک کند.

درصورتی‌که شخص مزاحم دستورالعمل Eve را رعایت نکند، این دستگاه گلوله‌های رنگی به‌سمت او شلیک می‌کند که البته کاملاً بی‌خطر هستند.

اگر فرد ناشناس در کنار یکی از افراد فهرست آشنایان قرار بگیرد، Eve برای شلیک از شما استعلام می‌گیرد. درصورتی‌که فرد ناشناس صرفاً مهمان جدیدی باشد، به‌راحتی می‌توانید از فعال‌شدن اشتباه سیستم امنیتی جلوگیری کنید. در هر صورت اگر هنگام استعلام Eve حضور نداشته باشید، فرد ناشناس مجبور به ترک محل خواهد شد.

طبق اطلاعات صفحه‌ی پروژه‌ی Eve در کیک‌استارتر، این محصول در سه نسخه‌ی استاندارد، پلاس و پرو عرضه می‌شود. طبق گفته‌ی PaintCam، مدل پایه امکان کنترل ازطریق اپلیکیشن را فراهم می‌کند، نسخه‌ی پلاس علاوه‌بر قابلیت‌های مدل پایه، امکان تشخیص حیوانات را نیز دارد و در نهایت مدل پرو از فناوری تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895877

دیگر خبرها

  • شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی
  • سن دریافت گواهینامه در سال 1403 تغییر کرد
  • قانون جدید گواهینامه رانندگی ۱۴۰۳ / سن گواهینامه کم شد؟
  • پایه حقوق کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • قانون جدید گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • قانون جدید گواهینامه رانندگی ۱۴۰۳؛ سن گواهینامه کم شد؟
  • صفر تا صد تغییرات قانون جدید گواهینامه رانندگی ۱۴۰۳؛ از حذف سربازی تا کاهش سن گواهینامه
  • حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟
  • حداقل حقوق ۱۴۰۳ همراه با جزئیات کامل
  • قانون جدید گواهینامه رانندگی 1403 اعلام شد / سن گواهینامه کم شد ؟ + جزئیات مهم