Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : انفجار خمپاره حوالی شهرک جلالیه کرمانشاه رخ داد و متعاقب آن بلافاصله ماموران کلانتری ۲۵ دولت آباد به محل اعزام شدند.

او گفت : پس از حضور ماموران در محل مشخص شد دو نفر از معتادان و افراد بی خانمان مشغول جمع آوری ضایعات بوده اند که ناگهان با خمپاره برخورد و باعث انفجار آن می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یکی از جان باختگان که جوانی ۳۸ ساله بوده در همان صحنه انفجار جان خود را از دست می‌دهد و نفر دوم هم که مردی ۵۴ ساله بوده پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست می‌دهد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه از حضور تیم چک و خنثی در محل حادثه به منظور پیشگیری از وقوع حادثه مشابه خبر داد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی انفجار بمب انفجار مهیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی مهر  گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران این فرماندهی هنگام گشت زنی در جاده ها به یک خودرو وانت پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ نصراله دهقان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۱ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل لباسشویی، پنکه، تلویزیون، اسپیلت و زودپز خارجی  را کشف و ضبط کردند.

جانشین انتظامی شهرستان مهر با بیان این که در این زمینه راننده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه  را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • فوت یک نفر از عشایر بر اثر انفجار مین در قصرشیرین
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • فوت یکی از عشایر در پی انفجار مین در قصرشیرین
  • انفجار مین در قصرشیرین باعث فوت یکی از عشایر منطقه شد
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • حمله به اتباع چینی در پاکستان با دستکم ۵ کشته
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • ۵ مهندس چینی در انفجار تروریستی در پاکستان کشته شدند
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه