Web Analytics Made Easy - Statcounter

عذرخواهی وزیر ارتباطات پس از قطع اینترنت تلفن همراه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم پریسا جهانفکریان آذری جهرمی وزیر ارتباطات عذرخواهی پیام توییتری انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم پریسا جهانفکریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌تعهد اپراتورها برای افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت

وزیر ارتباطات با بیان اینکه از اپراتورها تعهد گرفتیم که سرعت اینترنت را تا پایان امسال ۵۰ درصد بیشتر کنند، گفت: ‌دولت برای گسترش زیرساخت‌های تقویت اینترنت پرسرعت در کشور متعهد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عیسی زارع‌پور عصر امروز ‌در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی برای افزایش سرعت اینترنت اظهار داشت: اپراتورها در دی ماه ‌سال گذشته تعرفه خود را افزایش دادند و از آنان تعهد گرفتیم که این افزایش قیمت را صرف افزایش سرعت اینترنت کنند.

وی با بیان اینکه ‌دغدغه اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزایش سرعت، پایداری و کیفیت اینترنت است، افزود: ‌دولت برای گسترش زیرساخت‌های تقویت اینترنت پرسرعت در کشور متعهد است.

وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است

زارع‌پور با بیان اینکه یکی از طرح‌های زیرساختی مرتبط با افزایش سرعت اینترنت، اجرای طرح فیبر نوری است، تصریح کرد:  تاکنون یک سوم مساحت کشور را در این طرح پوشش داده‌ایم و تا پایان سال یک سوم دیگر از کشور زیرپوشش این طرح قرار خواهد گرفت که با اجرای این طرح افزایش چند برابری سرعت اینترنت را به دنبال خواهد داشت.

بازدید وزیر ارتباطات از اجرای پروژه فیبرنوری سمنان

زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به استان سمنان، به صورت میدانی از عملیات اجرایی فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرهای شاهرود، دامغان، سمنان و همچنین پارک‌های علم و فناوری اطلاعات شاهرود و سمنان بازدید کرد.

زارع‌پور در شهرستان شاهرود ابتدا از کارگاه شوتینگ فیبرنوری در داکت های کارگذاشته شده در زمین بازدید کرد و بصورت میدانی وضعیت اجرای این پروژه در شاهرود را مورد بررسی قرار داد.

پروژه فیبرنوری شهرستان شاهرود در 120 کیلومتر طراحی شده که شرکت ایرانسل تاکنون 27 کیلومتر از آنرا حفاری و داکت گذاری کرده است.

وزیر ارتباطات سپس به پارک علم و فناوری شاهرود رفت و از بخش فناوری و نوآوری این پارک بازدید و مدیران مجموعه نیز توضیحاتی درباره فعالیت های این بخش ارائه کردند.

زارع پور در ادامه به دامغان رفت و از اجرای عملیات حفاری و داکت گذاری فیبرنوری در شهرستان دامغان بازدید کرد.

پروژه فیبرنوری شهرستان دامغان توسط شرکت آسیاتک در 75 کیلومتر طراحی شده که 19 کیلومتر آن حفاری شده است.

در ادامه وزیر ارتباطات از پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز استان سمنان و اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای این شهر بازدید کرد و بعد از شنیدن توضیحات مدیران مربوطه، دستوراتی برای تسریع و بهبود کار ارائه کرد.

پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهر سمنان نیز در 140 کیلومتر طراحی شده که شرکت آسیاتک به عنون اپراتور منتخب برای این پروژه تاکنون 5 کیلومتر حفاری و داکت گذاری کرده است.

بنابه این گزارش، امروز (پنجشنبه) زارع پور، وزیر ارتباطات همزمان با سفر رییس جمهوری به استان سمنان و شهرستان میامی سفر کرد و با حضور وی به عنوان نماینده دولت، تعدادی از پروژه های عمرانی این شهرستان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌تعهد اپراتورها برای افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت
  • (ویدئو) وعده تازه وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی