Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@09:08:28 GMT

پیش بینی دمای هوای ۴۰ درجه در تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۰۵۵۳

پیش بینی دمای هوای ۴۰ درجه در تهران

کارشناس هواشناسی گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای پایتخت به ۴۰ درجه می رسد.

به گزارش برنا؛ صادق ضیائیان، کارشناس هواشناسی با بیان اینکه براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی در ۵ روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف حاکم خواهد بود گفت: در سه روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان،  رگبار ،رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیائیان بیان کرد: امشب و فردا افزایش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و روزهای سه شنبه تا پنجشنبه با شمالی شدن جریانات، کاهش نسبی دما همراه با بارش پراکنده در این نواحی رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: همچنین از روز سه شنبه تا پنجشنبه در نیمه جنوبی کشور افزایش محسوس دما رخ خواهد داد.

او تاکید کرد: امشب و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

ضیائیان درباره آب وهوای تهران گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی همراه با وزش باد است. بیشترین دمای هوای پایتخت به ۴۰ درجه و کمترین آن به ۲۹ درجه می رسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواشناسی وزش باد پایتخت آب و هوا وزش باد هواشناسی رگبار وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز،۳ اردیبهشت و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش ایسنا، فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟