Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:18:41 GMT

کریستین اریکسن برای اولین بار در ملاعام دیده شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۰۶۰۹

کریستین اریکسن برای اولین بار در ملاعام دیده شد

کریستین اریکسن، ستاره دانمارک و اینتر، از زمانی که در نخستین بازی دانمارک در یورو دچار ایست قلبی شد، در مجامع عمومی حاضر نشده بود.

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن برای اولین بار پس از ترخیص از بیمارستان در پی ایست قلبی در بازی دارنماک و فنلاند در یورو 2020، در ملاعام دیده شد و یک هوادار با او عکس گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریکسن در تاریخ 18 ژوئن و پس از اینکه یک دستگاه ضربان ساز در قلبش کار گذاشته شد، از بیمارستان مرخص شد و از آن زمان با حفظ سکوت خبری به همراه خانواده اش در خانه به استراحت مشغول بود. اکنون اما او برای اولین بار پس از آن حادثه در بیرون از خانه دیده شده است.

 

گفته می شود که اریکسن از زمان ترخیص از بیمارستان بیشتر وقت خود را در شهر اودنس سپری کرده است. این بازیکن 29 ساله پیش از پیروزی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 برابر جمهوری چک در Tisvildeleje ، در 60 کیلومتری کپنهاگ، دیده شد.

 

او در حالی دیده شد که در حال عکس گرفتن با هواداری به نام بیورن بیندزوس بود که در آن لحظه مشغول فیلم برداری یک کلیپ تبلیغاتی در ساحلی در نزدیکی آن محل بود. این هوادار بعدا در اینستاگرام تصویر خودش و اریکسن را منتشر کرد.

 

 

 

در این تصویر اریکسن سرحال و سلامت به نظر می رسد و رو به دوربین لبخند می زند.

 

بیندزوس، هواداری که با اریکسن عکس گرفته، در مصاحبه با روزنامه های دانمارکی گفت: "وقتی از اریکس خواستم که با من عکس بگیرد دست و پایم را گم کرده بودم و کاملا زبانم بند آمده بود. اما افتخار می کنم که این درخواست را کردم و خیلی خوشحالم.

ما درحال فیلمبرداری برای کلیپ تبلیغاتی بودیم که من ناگهان او را دیدم که مشغول ناهار خوردن بود. صبر کردم تا صحبت او با دوستش تمام شود و بعد از او خواستم که عکس بگیریم و او هم بلافاصله قبول کرد.

من آن اتفاق در بازی برابر فنلاند را ندیدم اما اریکسن به نظر سالم می آمد. دیدنش خیلی خوب بود.

من معمولا فقط وقتی فوتبال تماشا می کنم که تیم ملی بازی دارد و بدون شک محبوب ترین بازیکن من کریستین اریکسن است. خیلی خوشحالم که این عکس را دارم."

 

 

دانمارکی ها که پس از ایست قلبی اریکسن حین مسابقه، بعد از یک وقفه، مجبور شدند به زمین بازی برگردند و مسابقه را به پایان برسانند، برابر فنلاند 1-0 شکست خوردند. آنها در دومین بازی خود در مرحله گروهی نیز مقابل بلژیک 2-1 باختند اما از آن زمان به بعد روی دور افتاده اند و در ماجرایی که کم از داستانی خیالی ندارد اکنون خود را در مرحله نیمه نهایی یورو 2020 می بینند و باید روز چهارشنبه به مصاف انگلیس بروند.

دانمارکی ها امیدوارند که بتوانند بار دیگر به شکلی قهرمانانه و حماسی یورو 1992 را تکرار کنند؛ جایی که دانمارک توانست اروپا را شگفت زده کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

 

 

تیم ملی دانمارک کریستین اریکسن یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی دانمارک کریستین اریکسن یورو 2020 کریستین اریکسن دیده شد یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم

دی یونگ که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، بار دیگر دچار یک آسیب دیدگی جدی شد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

یکی از اتفاقات مهم این جدال، مصدومیت فرنکی دی یونگ در دقایق پایانی نیمه اول و خروج او از زمین بود. هافبک هلندی در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه پس از برخورد با فدریکو والورده نقش بر زمین شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس

برخی رسانه‌ها مدعی شدند آسیب دیدگی دی یونگ جدی است و فصل برای او به پایان رسیده، برخی دیگر نیز از دوری یک ماهه این بازیکن از میادین خبر دادند.

کاسه صبر بارسلونا لبریز شد

به گزارش متئو مورتو، هرچند نوع و شدت آسیب‌دیدگی دی یونگ هنوز مشخص نشده، اما بارسلونا از مصدومیت‌های پرتعداد این بازیکن خسته شده است و به فروش او در تابستان آتی فکر می‌کند. دی یونگ در حالی مقابل رئال مادرید مصدوم شد که به تازگی از یک آسیب دیدگی بلندمدت بازگشته بود. این بازیکن در فصول گذشته نیز بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت‌های مختلف از دست داده بود.

مورتو همچنین گزارش داد بارسلونا آماده‌است تا با دریافت ۷۰ میلیون یورو، دی یونگ را به فروش برساند. گفتنی است این هافبک ۲۶ ساله تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد و ترانسفرمارکت نیز ارزش او را ۷۰ میلیون یورو تخمین زده است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • لئون گورتسکا: برای رفتن به یورو، هر هفته تلاش می‌کنم
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • غایبان قطعی جام ملت های اروپا 2024 مشخص شدند