Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار به نقل از روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، مسلم فائق‌نیا از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده سبزوار - نیشابور با ۲ کشته و سه مصدوم خبر داد و اظهار کرد: این حادثه صبح امروز در کیلومتر ۴۵ جاده سبزوار به نیشابور رخ داد که ماموران اورژانس بلافاصله به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اظهار کرد: ۲ مصدوم حادثه بر اثر شدت جراحات در صحنه تصادف جان باختند و سه مصدوم هم پس از ارایه خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.

وی متذکر شد: علت دقیق این حادثه در حال بررسی است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف فوتی واژگونی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و ۵ مصدوم در تصادف جاده هفتگل - اهواز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عارف شرهانی روز شنبه بیان کرد: این حادثه در شامگاه جمعه رخ داد و نیروهای امدادی به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: جان باختن ۳ نفر بر اثر تصادف در محور شاهرود-آزادشهر

وی افزود: مصدومان شامل سه زن و ۲ مرد و فوتی ها شامل ۲ مرد و یک زن گزارش شده است.

شرهانی ادامه داد: مصدومان با چهار دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان‌های گلستان اهواز و مادر رامهرمز منتقل شدند.

بر اساس این گزارش در حال حاضر ۱۵۶ دستگاه آمبولانس و ۱۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است.

کد خبر: 1227720 برچسب‌ها تصادف

دیگر خبرها

  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • صاعقه زدگی خانم ۴۵ ساله در سپیدان
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • مصدومیت ۷ نفر در واژگونی جداگانه دو خودرو در استان آذربایجان‌غربی
  • ۳ کشته و ۵ مصدوم در تصادف جاده هفتگل - اهواز