Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدر اسیون فوتبال آسیا امروز تغییرات زیادی را در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ انجام داد.

به گزارش جنوب نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز از تغییرات فرمت برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ خبر داد. طبق اعلام AFC قرار بود بازی ها از مرحله یک چهارم نهایی به صورت رفت و برگشت برگزار شود ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تداوم شرایط کرونایی تصمیم گرفت تا تمام مراحل و حتی فینال را تک بازی برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام AFC فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ تک بازی و در منطقه غرب آسیا برگزار خواهد شد. همچنین قرار شد تمام ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش‌سه"، مسعود یوسف بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های 2024 آسیا گفت: خدا را شکر که توانستیم یک بازی دیگر را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و با امتیازات کامل وارد دور حذفی بشویم. 

او سپس با اشاره به بسته ماندن دروازه تیم ملی در مصاف با کویت ادامه داد: خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم و مهم این بود که بتوانیم کلین‌شیت کنیم که با تلاش کادر فنی و همت بچه‌ها این کلین‌شیت را انجام دادیم.

مسعود یوسف درباره بازی بعدی مقابل قرقیزستان هم اینطور صحبت کرد: امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. در مرحله حذفی با تیم خوب قرقیزستان بازی داریم. بازی به بازی پیش می‌رویم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، امیدوارم بتوانیم مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در آخر قهرمانی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی