Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:03:10 GMT

نیمی از کردستان در وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۲۹۳۲

نیمی از کردستان در وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم قادری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متأسفانه شاهد موج پنجم کرونا در کشور هستیم که از مناطق جنوبی شروع شده و به تدریج دیگر مناطق از جمله کردستان را هم تحت تأثیر قرار داده است.

وی افزود: با توجه به اینکه نیروی کار کردستان در استان‌های مختلف به ویژه استان‌های جنوبی مشغول به فعالیت هستند انتظار داریم که این افراد حین مراجعه به استان خود را به مدت یک هفته قرنطینه خانگی کنند چرا که میزان همه گیری نوع دلتا کرونا خیلی بیشتر از انواع دیگر آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: هم اکنون زیرساخت‌های تست دلتا کرونا در استان فراهم شده و بیماران دارای علائم مشکوک می‌توانند این تست را انجام دهند.

قادری افزود: در حال حاضر وضعیت کرونا در چهار شهرستان سنندج، مریوان، قروه و کامیاران نارنجی است و دهگلان در شرایط قرمز قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: پنج شهرستان دیگر استان نیز وضعیت زرد کرونایی دارند که در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی به سوی وضعیت قرمز خواهیم رفت.

قادری اظهار داشت: کرونای دلتا با آبریزش بینی، تب، خستگی و گلو درد آغاز می‌شود و شبیه سرماخوردگی است و در کمتر از ۴۸ ساعت علائم آن بروز می‌کند.

کد خبر 5250931

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج ویروس کرونا شیوع کرونا ابراهیم قادری دانشگاه علوم پزشکی کردستان ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 ایلام گرگان اراک اردبیل عکس استانها مجلس شورای اسلامی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از نیمی از آمریکایی‌ها جنگ با غزه را رد می‌کنند

نظرسنجی انجام شده توسط بنیاد آمریکایی گالوپ نشان داد که اکثریت مردم در آمریکا جنگ جاری در نوار غزه را رد می‌کنند.

براساس گزارش المیادین، نتایج منتشر شده در روز چهارشنبه نشان داد که درصد حمایت از حملات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه با ورود جنگ به ششمین ماه خود به ۳۶ درصد کاهش یافت، در حالی که درصد حمایت از جنگ در ماه دوم، یعنی نوامبر ۲۰۲۳، ۵۰ درصد بود. 

اعداد نظرسنجی که از ۱ تا ۲۰ مارس (ماه جاری) انجام شد، نشان داد که ۵۵ درصد آمریکایی‌ها از اقدامات رژیم صهیونیستی ناراضی هستند.

شایان ذکر است که این نظرسنجی قبل از صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در ۲۵ همین ماه مبنی بر آتش بس در ماه رمضان تکمیل شد. این نظرسنجی همچنین نشان داد که حزب اصلی در آمریکا در مقایسه با آنچه در ماه نوامبر بودند کمتر از رفتار رژیم صهیونیست‌ها در غزه حمایت می‌کنند.

 نظرسنجی گالوپ توضیح داد که درصد کاهش در میان حزب دموکرات و مستقلین ۱۸ درصد و در میان حزب جمهوری خواه ۷ درصد بوده است.

در ادامه نتایج نشان داد که ۷۵ درصد از دموکرات‌ها با جنگ غزه مخالفت کردند و مستقل‌ها از اختلاف نظر در دیدگاه‌های خود در مورد حملات نظامی رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.

حمایت از حملات نظامی رژیم صهیونیستی به غزه در حزب جمهوری خواه پس از اینکه چند ماه پیش این درصد به ۷۱ درصد رسیده بود اکنون به ۶۴ درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • شخم بیش از نیمی از شالیزار‌های شهرستان ماسال
  • بیش از نیمی از آمریکایی‌ها جنگ با غزه را رد می‌کنند
  • اجرای آهنگ عباس قادری در شبکه نسیم (فیلم)
  • عکس| عباس قادری از تقلیدکننده صدایش شکایت کرد!
  • بارش برف و باران در تمام ایران / هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای این استان‌ ها
  • (ویدیو) اجرای آهنگ «خوش به حالت تکه سنگ» در شبکه نسیم
  • وضعیت قرمز و خطر وقوع سیلاب در ۹ استان
  • وضعیت قرمز و نارنجی جوی در ۹ استان
  • وضعیت قرمز و نارنجی جوی در ۹ استان/ خطر وقوع سیلاب
  • در تمام ایران باران‌ و برف می بارد | هشدار قرمز و نارنجی برای این استان‌ها | قرار گرفتن یک استان بزرگ ایران در کانون بارش‌ها