Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@15:18:57 GMT

نظام تعرفه‌گذاری آب، برق و گاز در آستانه تغییر بزرگ

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۳۳۶۷

‍‍‍‍‍‍

نظام تعرفه‌گذاری آب، برق و گاز در آستانه تغییر بزرگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادبیات سخیف،بی ادبانه و گستاخانه را علیه جامعه بزرگ‌ پرستاری کنار بگذارید/ پرستاران هوشیار هستند و با عاملین این گستاخی ها برخورد جدی خواهند کرد

توهین های اخیر در برخی فیلم و سریال ها علیه جامعه پرستاری، سبب آزرده خاطر شدن جامعه پرستاری شده و خواستار برخورد جدی با عاملین این موضوع هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  سازمان نظام پرستاری، مسعود فاطمی معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری عنوان کرد: طی هفته های اخیر چند موردی از توهین و ادبیات سخیف و گستاخانه علیه جامعه پرستاری در برخی فیلم و سریال ها دیده شده که سبب آزرده خاطر شدن جامعه محترم پرستاری گردیده است. این ادبیات نه تنها از واقعیات سطح جامعه کاملا بدور بوده،بلکه در تضاد مستقیم با منویات مقام معظم رهبری و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

 

وی ادامه داد: توهین و بی ادبی ،با هنر و هنرمند واقعی میانه ای ندارد و افرادی که در پشت پرده این گستاخی ها هستند، بدانند که جامعه محترم پرستاری هوشیار است و با عاملین این رفتار های نسنجیده برخورد جدی خواهد کرد.

 

معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری در پایان عنوان کرد: از نهاد های نظارتی و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای نظارت بر صدا و سیما درخواست داریم تا با ورود جدی خود ، با عاملین و مسببان گستاخی های اخیر علیه جامعه پرستاری، برخورد جدی شود. همچنین سازمان نظام پرستاری مسیر شکایت قانونی خود از این افراد را پیگیری کرده و اجازه نخواهد داد تا هر بی ادبی علیه این جامعه بزرگ و خدوم اقدامی را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تقلای طبقه متوسط: هشدار برای نظام حکمرانی
  • ادبیات سخیف،بی ادبانه و گستاخانه را علیه جامعه بزرگ‌ پرستاری کنار بگذارید/ پرستاران هوشیار هستند و با عاملین این گستاخی ها برخورد جدی خواهند کرد
  • سه چالش اساسی نظام در سال ۱۴۰۳ به روایت حسین علایی /حاکمیت باید یک تغییر معنادار در سیاست‌های اقتصادی و سیاسی خود ایجاد کند
  • بزرگ‌ترین نعمت خداوند برای بشریت در شب‌های قدر نازل شده است
  • تغییر بزرگ: رئیس چلسی رفتنی شد!
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد / مصوبه دولت اصلاح شود
  • شورای‌ عالی نظام‌پزشکی: در تعرفه‌های مصوب دولت بازنگری شود
  • مروری بر ساختار ارتش قدرتمند هخامنشیان؛ از گارد جاویدان تا سواره نظام
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود
  • یک تغییر بزرگ‌ در انتظار ایفون!