Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته با فعالیت سامانه مونسون هند در جنوب شرق استان، حداقل از چهار ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی استان بارش های رگباری گزارش شد.

محسن حیدری در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: بیشترین بارش هایی که تا صبح امروز از این مناطق گزارش شده مربوط به سراوان با ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلی متر بوده است.

وی افزود: علاوه بر شهر سراوان، از ایستگاه های اسلام آباد با میزان ۴، پیرآباد ۲.۵ و شهر محمدی در سراوان ۱ میلی متر باران گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی همچنان  تا چهارشنبه شرایط برای وقوع بارش های مونسون در جنوب شرق، جنوب و ارتفاعات مرکزی استان مهیاست.

وی افزود: انتظار می رود رشد ابر و بارش ها در ساعات بعدازظهر و شب روی دهد که با توجه به شاخص های همرفت احتمال رخداد رعدوبرق، بادشدید لحظه ای و در برخی نقاط جنوب استان آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد. 

حیدری در بخش دیگری به نوسانات دمایی استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دلگان با بیشینه دمای ۴۶ درجه سلسیوس گرمترین شهر و زاهدان با  کمینه دمای ۲۱ درجه خنک ترین شهر استان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان هواشناسي مونسون بارش باران استانی اجتماعی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: امواج ناپایداری که از سطح منطقه عبور کردند موجب بارش‌هایی در برخی نقاط استان شد به طوری که بیشترین بارش باران با ۷ میلی متر در بوئین زهرا و ۶ میلی متر در آوج به ثبت رسید.   به گفته وی، تا بعد از ظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را در برخی مناطق استان خواهیم داشت.   کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا وضعیت جوی پایدار می‌شود، گفت: امروز و فردا وزش باد‌های شمالی را خواهیم داشت که موجب کاهش دما می‌شود.   آخوندی افزود: پنجشنبه و جمعه هم وضعیت جوی به نسبت پایدار خواهد بود.   به گفته وی، بامداد امروز حداقل دما با ۵ درجه در آوج به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان