Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی جهانبازی مسؤول دبیرخانه هیأت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره فعالیت‌های این هیأت‌ها، اظهار کرد: هیأت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج)، یک شبکه یا هیأت دانش‌آموزی است که با مدل خاصی اداره می‌شود. 

وی افزود: در واقع آن چیزی که در هیأت دانش‌آموزی ساری و جاری می‌شود بر مبنای مدل تربیت حماسی است که حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبازی ادامه داد: در هیأت دانش‌آموزی، اجرا و مسؤولیت‌های هیأت در دست دانش‌آموزان است؛ البته مربیان و کمک مربیان در کنار دانش‌آموزان هستند اما بار اصلی هیأت بر دوش دانش‌آموزان است.

وی اضافه کرد: علاوه بر افزایش محبت، معرفت، شور و حماسه‌ای که در هیأت هست و آن اهداف تربیتی که ذیل بحث نام اباعبدالله و اهل بیت (ع) برای بچه‌ها اتفاق می‌افتد، بحث افزایش توانمندی‌های تشکیلاتی، مهارت‌آموزی و یکسری مباحث اخلاق تشکیلاتی برای نوجوانان محقق می‌شود. 

مسؤول دبیرخانه هیأت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) کشور افزود: وظیفه اصلی دبیرخانه در واقع توسعه و تقویت شبکه‌های هیأت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) است که تقریبا خیلی از اسناد مورد نیاز هیأت‌های دانش‌آموزی را آماده کرده است. ما به یک مدل آماده رسیدیم و سعی کردیم با جزوات مختلف و فیلم و موشن و محصولات رسانه‌ای، یک بسته خوب برای هیأت آماده کنیم و در حال ترویج این مدل هیأت دانش‌آموزی هستیم.

وی درباره برنامه امسال هیأت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) گفت: برای امسال، پویش انتخاب شعار مشترک محرم را داریم که سال گذشته نیز یک شعار مشترک تحت عنوان «نسل ما نسل ظهور است، قوی باید شد» داشتیم که جریان‌سازی خیلی خوب هم روی آن انجام گرفت و امسال می‌خواهیم در انتخاب شعار را هم بیشتر دانش‌آموزان، مربیان و کادر پشتیبان را درگیر کرده و بهترین شعار را انتخاب کنیم. 

جهانبازی با بیان اینکه 3 محور اصلی محتوایی برای شعار درنظر گرفتیم، اظهار کرد: اولین محور ناظر به سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری به عنوان شعار سال با موضوع «قوی شدن» است. دومین محور، ناظر به امام عصر(عج) و مهدویت و محور سوم نیز بحث مکتب حاج قاسم سلیمانی است. 

مسؤول دبیرخانه هیأت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) کشور درباره نحوه شرکت در این پویش نیز گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در پویش، شعار را به شماره 0991239289 پیامک کنند و همچین کسانی که می‌خواهند شعار را به صورت تصویری ارائه دهند، یک فیلم 10، 20 ثانیه‌ای از خودشان بگیرند و شعار مدنظر را در آن معرفی کنند و به آدرس https://ble.ir/ansariha_ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هیأت های دانش آموزی انصارالمهدی عج هیأت دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه