Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جهانی پرورش اندام اسپانیا با درخشش ورزشکاران ایرانی خاتمه یافت و این درخشش در حالی رقم خورد که مشکلات فراوانی در راه اعزام تیم به سانتاسوسانا به وجود آمده بود. با این حال نفرات اعزامی به بازی‌ها درخشان ظاهر شدند و عناوین متعددی را به ارمغان آوردند.

تیم ملی فیتنس ایران با حضور محمد مهام، پیام حسن نژاد، امیر غلامزادگان و وحید حنیفه لو در بخش تیمی رشته فیتنس چلنچ به مصاف پنج تیم دیگر شرکت کننده در این رقابت‌ها رفت و عنوان دوم مسابقات فیتنس تیمی بازی‌های جهانی اسپانیا را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فیتنس اسپورت انفرادی و در دسته ۱۷۵- سانتی متر پیام حسن نژاد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و وحید حنیفه لو مدال نقره را به خود اختصاص داد. همچنین در دسته ۱۷۵+ سانتی متر امیر غلامزادگان قهرمان شد و مقام دوم نیز به محمد مهام رسید.

در مجموع و در دسته Open امیر غلامزادگان به مدال طلا رسید و عنوان overall را از آن خود کرد. وحید حنیفه لو نیز برنده مدال نقره و پیام حسن نژاد صاحب مدال برنز شدند.

یک روز بعد و در رقابت دوبل فیتنس چلنج که با حضور ۹ تیم برگزار شد، تیم محمد مهام و پیام حسن نژاد با قرار گرفتن در رده دوم رقابت‌ها، برنده مدال نقره این مسابقه شد. همچنین دیگر تیم ایران با حضور وحید حنیفه لو و امیر غلامزادگان در رده چهارم قرار گرفت.

در رقابت‌های ماسکولار نیز ناصر خدامی عنوان نخست را از آن خود کرد و به مدال طلا دست یافت. مانی سالاری به مدال نقره رسید و مدال برنز از آن آرش آرمیده شد.

در همین روز امیر خاکیان در دسته ۹۵- کیلوی بیلدینگ به مدال طلا رسید. علیرضا حسنوند هم در وزن ۱۰۰+ کیلوی بیلدینگ دیگر مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد و عنوان سوم و مدال نقره این دسته به ایرج بیدی رسید. در مجموع نیز عنوان overall مسابقات در رشته بیلدینگ به امیر خاکیان رسید. مدال نقره دسته اوپن نیز از آن علیرضا حسنوند شد.

سرانجام در روز سوم مسابقات هر سه نماینده کشورمان در رشته بادی کلاسیک (ایرج بیدی، مجتبی بحرینی و وحید حنیفه لو) در دسته‌های خود صاحب عنوان قهرمانی شدند. در پایان مسابقات بادی کلاسیک، مجتبی بحرینی در مجموع اول و صاحب عنوان اوورالی شد. ایرج بیدی نیز عنوان سومی مجموع را از آن خود کرد. همچنین وحید حنیفه لو به مقام پنجم در دسته اوپن دست یافت.

در آخرین رقابت ورزشکاران ایرانی نیز نمایندگان ایران در فیزیک کلاسیک رقابت کردند. رقابت‌های فیزیک کلاسیک به صورت متمرکز برگزار شد و علیرضا حسنوند و مجتبی بحرینی دو نماینده ایران در این رقابت‌ها به مصاف رقبای خود رفتند. در پایان مسابقات فیزیک کلاسیک، هر دو نماینده ایران صاحب عنوان قهرمانی دسته خود شدند. در مجموع نیز عنوان اوورالی به ورزشکار اهل ترکیه رسید و حسنوند نیز در مجموع تمامی ورزشکاران عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کرد.

کاروان تیم ملی ایران ساعت ۴:٣٠ بامداد سه شنبه وارد تهران خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اسماعیل پور: به درخشش ناصر خدامی و مانی سالاری ایمان داشتم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی اخبار ورزشی آن خود پیام حسن نژاد مدال نقره مدال طلا رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مارک لوئیس مونسترو در حالی که برای حضور در رقابت‌های کلن به آلمان سفر کرده بود جان خود را از دست داد.

در گزارش عصر ایران آمده است:اطلاعات دقیقی در این مورد در دست نیست، اما همسر وی این خبر را در فضای مجازی منتشر کرده است. همسر این ورزشکار نوشت: مارک لوئیس در کلن درگذشت او عاشق کارش و در بهشت خود بود و کاری را که دوست داشت انجام می‌داد او مرد بسیار خوبی بود و هرگز به کسی آسیبی نرسانده بود.

جزئیات دیگری از دلیل مرگ وی در دست نیست.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896621

دیگر خبرها

  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • رقص محلی علیزاده پس از کسب طلای آسیا | ویدئو