Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: مطالبات چایکاران باید به موقع پرداخت شود و همه تلاش‌ها باید در جهت ارتقاء کمی و کیفی محصول چای باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دیدار رئیس و مدیران سازمان چای کشور با وی اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای تغییر ذائقه مردم به سمت چای داخلی و میزان استقبال مردم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه برنج، چای و زیتون به عنوان سه محصول استراتژیک استان گیلان مطرح می‌شوند خاطرنشان کرد: ارتقاء کیفی محصول چای همواره حائز اهمیت است از طرفی هنوز موفق به استفاده بهینه از محصول‌های راهبردی گیلان نشدیم‌.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تولید چای به صورت سنتی ابراز داشت: هنوز مکانیزاسیون در این زمینه انجام نشده است به همین دلیل برداشت چای در بیشتر مناطق به صورت دستی انجام می‌شود و به این نکته باید توجه کرد که از محصول چای می‌توانیم استحصال‌های مختلفی داشته باشیم.

کشت پایلوت رقم «کیان» در مزارع گیلان؛ هدف حفظ پایداری تولید برنج استبی‌خبری شالیکاران گیلانی از تقویم رهاسازی آب تولید برنج را کاهش می‌دهداستاندار گیلان: "بسیج سازندگی" تجارب موفقی در احداث مسکن محرومان در گیلان دارد

امام جمعه رشت به ضرورت برندسازی محصولات تولیدی گیلان به ویژه برنج و چای اشاره و بیان کرد: بازاریابی نقش مهمی در عرضه و تقاضا دارد و کیفیت عرضه در اقتصاد و تولید نیز حائز اهمیت است و در این راستا بازارها باید آماده عرضه چای داخلی شوند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان مبلغ 3 میلیون تومان تسهیلات به‌زراعی برای هر هکتار باغ چای را کم دانست و بیان کرد: مطالبات چایکاران باید به موقع پرداخت شود و در عین حال ارتباط مرکز تحقیقات چای با مراکز دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری تقویت شود.

وی ضمن ابراز امیدواری از ارتقاء صنعت چای کشور در جهت تامین صد درصد چای جامعه ایرانی اظهار داشت: همه تلاش‌ها باید در جهت ارتقاء کمی و کیفی محصول چای باشد و برگ سبز چای به موقع از چایکار تحویل گرفته شود و مبلغش نیز به موقع پرداخت شود.

رئیس سازمان چای کشور نیز در این جلسه از افزایش 17 درصدی تولید برگ سبز چای در سال 1400 خبر داد و اظهار داشت: 132 هزار تُن برگ سبز چای از باغ‌های کشور در سال گذشته برداشت شد و پیش‌بینی می‌شود امسال 135 هزار تُن برگ سبز چای از باغ‌های چای برداشت شود.

حبیب جهانساز از برداشت 89 هزار تُن برگ سبز چای ابتدای سال جاری از باغ‌های چای استان‌های گیلان و مازندران خبر داد و بیان کرد: امسال برداشت برگ سبز چای نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موقع پرداخت شود برگ سبز چای محصول چای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم ۱۲ فروردین، شب‌های قدر و روز جهانی قدس با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، سال نو و ماه بهار قرآن از عموم مردم برای حضور در مراسم ۱۲ فروردین، لیالی قدر و به ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و گفت: همه باید در بزرگداشت این برنامه‌ها احساس مسئولیت کرده و در میدان حاضر شوند.

وی افزود: امام خمینی (ره) همواره بر دفاع از مظلومیت تاکید داشتند و روز قدس را برای انزجاز از ظلم اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به ابعاد مختلف جنگ نرم و تلاش دشمنان برای تحریف ادیان و آئین‌های آسمانی گفت: امروز صهیونیست‌ها با اشغالگری در منطقه و ارتکاب جنایات متعدد سعی دارند آئین اسلام را نیز همچون مسیحیت تحریف کرده و حتی وارونه جلوه دهند که همه مسلمانان جهان باید با تمام توان و هوشیاری کامل در برابر این نقشه شوم آنها ایستادگی کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین اظهارداشت: عظمت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران نیز باید بیش از پیش برای مردم تحلیل و تبیین شود.

وی گفت: رفت و آمد مردم در این شب‌ها باید تسهیل شود تا برای حضور در این مراسم مشکلی نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بر آمادگی همه مساجد در محلات استان برای برگزاری مراسم لیالی قدر تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع هرمزگان ۷۰ هزار تن پیش‌بینی شد
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر
  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان
  • تواضع،خوش اخلاقی و مهربانی سه مولفه برای محبوب شدن انسان‌ها است
  • عیادت نماینده ولی فقیه در استان همدان از کودکان بیمارستان اکباتان
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس