Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: همه تلاش ما این است تیم نساجی در لیگ برتر بماند و اگر رای بازی پیکان سایپا تغییر هم نمی‌کرد ما در لیگ برتر می‌ماندیم.

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در گفت‌وگو با میزان، در مورد ابطال رأی کمیته انضباطی از سوی کمیته استیناف در خصوص بازی تیم‌های پیکان و سایپا اظهار داشت: حق به حقدار رسید و با این رأی دیگر هیچ جای اعتراضی وجود ندارد چرا که ادله کاملا مشخص است و همه چیز توضیح داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر اگر من حرفی زدم بر اساس اطلاعات و قوانین بود و باز هم خدا را شکر حرفمان به کرسی نشست.

وی با اشاره به این که تیم سایپا با این تغییر حکم به قعر جدول رفت تاکید کرد: من نمی‌خواهم حقی از تیمی ضایع شود. سایپا تیمی ریشه دار و قدیمی است و هیچ کس منکر توانایی‌های این تیم نیست. بازیکنان و اعضای خوبی دارد و از شرایط فعلی هم خوشحال نیستیم، اما وقتی پای احقاق حق به میان می‌آید باید برای این که حق به حقدار برسد تلاش کرد. امیدوارم در این چند هفته باقی مانده نیز نتایج خوبی رقم بخورد و آن تیمی که حقش است در لیگ برتر بماند.

مدیرعامل تیم نساجی در مورد صحبت‌های رئیس کمیته انضباطی که پیشتر گفته بود او اطلاعات ندارد و قوانین را نمی‌داند تصریح کرد: من هم آن روز را یادم نمی‌رود و مشخص شد من هم بی‌اطلاع نبودم. رأی کمیته انضباطی به شکلی بود که قوانین فیفا در آن لحاظ نشده بود، اما خدا را شکر که استیناف حق را به حقدار داد. این کمیته بی طرفی خود را ثابت کرد و از صالحی تشکر می‌کنم.

سیف‌الله‌پور در مورد ارتقا جایگاه نساجی با این رای وشانس نساجی برای بقا در لیگ برتر تصریح کرد: تمام تلاش ما این است تیم در لیگ برتر بماند. اگر این رای تغییر هم نمی‌کرد ما در لیگ برتر می‌ماندیم. همه شاهد روند رو به رشد تیم نساجی از زمان حضور ساکت الهامی هستند. ۵ بازی پیاپی برنده شدیم و این نشان می‌دهد تیم تغییرات مثبتی داشته است. از این رو در ادامه راه هم تلاش می‌کنم در ۵ بازی باقیمانده امتیازات لازم را کسب کرده و بقا در لیگ برتر را مسجل کنیم.

بیشتر بخوانید: سیف‌الله‌پور: نساجی به معنای واقعی خصوصی است/ انتقاد باید سازنده باشد

انتهای پیام/

برچسب ها: نساجی پیکان سایپا لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی نساجی پیکان سایپا لیگ برتر سیف الله پور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از چهار سال توانست نقش جهان را دست پر ترک کند و اولین امتیاز خود را از سپاهان در ورزشگاه خانگی‌اش بگیرد.

سپاهانی ها که در کورس قهرمانی حضور داشتند مقابل تیمی به میدان رفتند که در این مسابقه یک امتیاز هم برای آنها برای بقا در لیگ برتر ارزشمند است و در این مسابقه شاگردان الهامی به حداقل هدف خود که کسب امتیاز بود دست پیدا کردند.

این در حالی است که نساجی هر زمان در ورزشگاه سپاهان به میدان رفته بود بازنده از میدان خارج شده بود و کسب امتیاز را تجربه نکرده بود.

با این تساوی سپاهان تاحدود زیادی کورس قهرمانی را ترک کرد و با توجه به حواشی و شعارهایی که در ورزشگاه داده شد شرایط مطلوبی برای ادامه لیگ ندارد اما در مقابل کسب امتیاز از تیم چهارم جدول برای بازیکنان نساجی نقطه‌ای امیدوار کننده بود که ادامه لیگ را با انگیزه بیشتری به میدان بروند.

نساجی در حال حاضر با 16 امتیاز در قعر جدول لیگ برتر حضور دارد و پس از آنها صنعت نفت با 16 امتیاز و استقلال خوزستان با 19 امتیاز حضور دارند و برای بقا در لیگ تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند
  • ذوب آهن و نساجی؛ بهترین‌ها و بدترین‌های لیگ برتر در خارج از خانه
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!