Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، احمدعلی موهبتی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از غسالخانه کرونایی‌های سیستان و بلوچستان اظهارداشت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک سبب شد که امروز درگیر و مشکلاتی برای مردم شریف این استان فراهم شود که البته بخشی از گرفتاری کار، برای فرماندهان، نیروهای مستقیم در صحنه عملیات و دست‌اندرکاران حوزه درمان و بهداشت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: یکی از مجموعه‌هایی که دچار گرفتاری و مشکل شده آرامستان‌ها و غسالخانه هاست که بالاخره مشکلاتی داشتند به دلیل اینکه جمعیت زیادی به اینجا می‌آیند باید تمهیدات لازم انجام شود که ابلاغ خواهد شد نیروی انتظامی جلوی جمعیت‌ها را بگیرد و با هر جنازه تعداد محدودی جمعیت بیایند. 

استاندار سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: واقعیت این است که کرونا در این دوره متفاوت از دوره‌های قبل از جهت سرعت انتشار، کشندگی و آسیب زدن بوده و در دوره‌های قبلی این بیماری ۲ هفته خوب می‌شد اکنون ۲۰ روز نیز طول می‌کشد و فرد مورد نظر همچنان مثبت است به همین نسبت در جامعه وضعیت بدتری فراهم شده است. 

وی خاطرنشان کرد: انتظار این است که پروتکل‌های ابلاغی در تمام صنوف، مجموعه مردم و همه بخش‌های خصوصی و اداری رعایت شود و اولین انتظار ما این است که مردم بپذیرند واقعیت را که بیماری با حداکثر سرعت رشد دارد و در این  پیک کسانی  فوت می‌کنند که بیماری زمینه‌ای ندارند و جوان هستند. 

انتهای پیام/۳۱۳۹

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۰ هزار نفر روز در طرح نیروی امدادگر و نجاتگر خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن ذاکریان صبح یکشنبه در آئین افتتاح طرح ملی خدمات جمعیت هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳ در مشهد اظهار کرد: ۱۰ هزار نفر روز امدادگر به زائران نوروزی ورودی به این استان در قالب طرح امداد و نجات خدمت رسانی می‌کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: هلال احمر خراسان رضوی با آمادگی خوب در زمینه امداد رسانی جاده‌ای امسال نیز فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد ورود زائران از مسیر جاده‌ای ثبت می‌شود، بیان کرد: ۳۹ پایگاه ثابت و موقت در این قالب به استعداد ۱۱۰ خودروی امدادی و یک فروند بالگرد امدادی برای خدمت رسانی از امروز در مسیرهای مواصلاتی و پر خطر استان فعال است.

ذاکریان بیان کرد: ۱۰ هزار نفر روز در قالب این طرح نیروی امدادگر و نجاتگر در خراسان رضوی تا پایان ایام تعطیلات فعال خواهند بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در ادامه گفت: در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر نیز ۳۰ ایستگاه نوروزی در ورودی شهرهای استان برای راهنمایی زائران برپا می‌شود.

وی ادامه داد: در این پایگاه‌ها خدماتی مانند آموزش رفتارهای ترافیکی و سفر ایمن، آموزش‌های خود امدادی، برپایی فضای دوست دار کودک و خیمه‌های نماز جماعت به استعداد سه هزار نفر روز از هشت صبح تا ۱۰ شب به زائران و مسافران ارائه می‌شود.

ذاکریان با اشاره به تجمع زائران و مجاوران در لحظه سال تحویل در حرم رضوی و نیز آئین شب‌های قدر، اظهار کرد: ۳۰۰ نیروی امدادی با تجهیزات و به وسیله دوچرخه آمادگی امداد رسانی را در این مناسبت‌ها و تجمعات مردمی دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه هلال احمر خراسان رضوی در سال گذشته عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است، افزود: در ایام دهه پایانی صفر پارسال اجتماع بی نظیر از خدمت رسانی هلال احمر از سراسر کشور با حضور حدود پنج هزار نفر در این استان در جریان خدمت به زائران حاضر شدند.

وی بیان کرد: هلال احمر خراسان رضوی همچنین در جریان زلزله کشور افغانستان طی سال‌جاری رکورد حضور در کمتر از ۴۸ ساعت با تجهیزات کامل برای امر امدادرسانی را کسب کرد و بیش از ۶۰۰ تن کمک مردمی را به این کشور ارسال کرد.

ذاکریان گفت: برای کمک به مردم غزه از این استان نیز تعداد ۲۰ تریلی به منطقه ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در سیل اخیر در چابهار نیز هلال احمر خراسان رضوی جزو نخستین استان اعزام کننده نیرو و کمک مؤثر بود.

کد خبر 6057148

دیگر خبرها

  • ۲۳ هزار نیروی هلال احمر برای ایام نوروز ساماندهی شده‌اند
  • کاهش ۱۴ درصدی سرقت در استان گلستان
  • سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد
  • سردار رادان: فشار معیشت و مسکن از روی کارکنان انتظامی برداشته می‌شود
  • سردار رادان: تا ۲ سال آینده فشار معیشتی از روی کارکنان انتظامی برداشته می‌شود
  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده
  • نیروی انتظامی برای ایام نوروز و رمضان در آمادگی کامل است
  • نیروی انتظامی برای ایام نوروز و رمضاان در آمادگی کامل است
  • نیروی انتظامی در آماده‌باش صددرصد برای نوروز است
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر روز در طرح نیروی امدادگر و نجاتگر خراسان رضوی