Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور  در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته در دانشگاه پیام نور ترم تابستانه خواهیم داشت و تمام دورس نظری، کلاس‌ها و آزمون به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: ثبت نام ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور از امروز، یعنی ۱۶ تیر آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد و در تاریخ ۲۴ تیتر دانشجویان می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

او افزود: کلاس‌های ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور از ۲۴ تیر آغاز می‌شوند و تا ۲۵ مرداد ماه یعنی به صورت یک ماه ادامه دارند، همچنین گفتنی است که تمامی کلاس‌ها به صورت الکترونیکی و ارزشیابی هم به شیوه غیر حضوری انجام خواهد شد.

محسنی تصریح کرد: ارزشیابی دروس ترم تابستانی دانشگاه پیام نور از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود و علاوه بر دانشجویان دانشگاه پیام نور، سایر دانشجویان دانشگاه‌های کشور در صورت موافقت موسسه آموزش عالی یا دانشگاه خود می‌توانند در این کلاس‌های تابستانی شرکت کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ادامه داد: در ترم تابستانی دانشگاه پیام نور دروس عمومی ترم ۶ کارشناسی و ترم‌های بعد از آن و همچنین دروس کارشناسی ارشد به دانشجویان ارائه خواهد شد.

امتحانات ترم تابستانی مجازی برگزار می شوند 

محسنی درباره شیوه برگزاری امتحانات ترمی که گذشت، گفت: تمامی امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور به شیوه الکترونیکی همراه با ارزشیابی استادان به صورت غیرحضوری انجام شد و آزمون‌های ترم تابستانی هم همانند ترم گذشته برگزار می‌شوند.

او گفت: با تمهیداتی که دانشگاه پیام‌نور اندیشیده بود تعداد محدودی از دانشجویان در زمان امتحانات مجازی دچار مشکل قطعی برق شدند.

بیشتر بخوانید

مقاومت اقتصاد دانش بنیان در برابر صدمات ناشی از کرونا دانشگاه پیام نور مشاور علمی و سیاستگذار شرکت عمران است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور ترم تابستانی ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی که با حضور رییس دانشگاه یزد و جمعی از مسئولان مربوطه برگزار شد، درباره رویه‌های پوشش و عفاف در محیط دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

رییس دانشگاه یزد با بیان اینکه دانشگاه محیط علم و علم‌آموزی است و باید با بستر پوشش و عفاف به استقبال علم برویم گفت: موضوع عفاف و حجاب یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است، همچنان که در نشست اخیر خود با دانشجویان در این باره سخن گفتند.

کلانتری افزود: اگر هر فردی در هر جایگاهی که هست وظیفه خود را در این امر خطیر به درستی انجام دهد، گناه ظاهری که عدم التزام به پوشش و عفاف است در جامعه اتفاق نمی‌افتد. 

وی ادامه داد: همه دانشگاهیان باید ملتزم به رعایت قانون پوشش و عفاف باشند و در مورد معدود کارشکنان نیز لازم است برخورد قانونی صورت گیرد.

در این جلسه همچنین ضمن قدردانی از مسئولان و دست‌اندرکاران اقدامات سلبی در حوزه عفاف و حجاب، بر انجام همزمان اقدامات سلبی و ایجابی، طبق روال گذشته سفارش شد و مقرر شد در زمینه فعالیت‌های ایجابی، اردو‌های فرهنگی آموزشی تبیینی، کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشجویان، یاوران علمی و استادان با متولی‌گری نهاد رهبری دانشگاه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل در اصفهان
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل از اصفهان
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت