Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به نارنجی بودن وضعیت کرونایی در این استان تردد بین شهرستانی خودروها نیز ممنوع بوده در غیراینصورت راننده های متخلف جریمه می شوند.

سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهروندانی که اقدام به تردد بین استانی می کنند از طریق دوربین های ثبت تخلف موجود در جاده های برون شهری اعمال قانون شده و پیامک نیز برای آنها ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در نخستین روز اجرای این طرح یک هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروی دارای پلاک بومی به علت تردد بین شهرستانی و ورود به شهرستان های دارای وضعیت نارنجی جریمه شدند.

رییس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: پیشتر پس از ثبت تخلف از سوی دوربین به صورت دستی تایید می شد اما هم اینک یک ربات و نرم افزار اقدام به تایید جریمه ها به صورت متمرکز در مرکز کشور می کند بنابراین امکان گذشت هم وجود ندارد.

سرهنگ عزیزی در پاسخ به وضعیت کارمندانی که در شهرستان ها فعال بوده و با خودروی شخصی تردد دارند اضافه کرد: پس از اعمال قانون باید با در دست داشتن مستنداتی که حاکی از فعالیت آنها در دیگر شهرستان ها است به اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان مراجعه کنند.

وی گفت: تردد بین استانی خودروهای غیربومی نیز ممنوع بوده و روزانه بین یک هزار و ۴۰۰ تا یک هزار و ۶۰۰ دستگاه خودروی غیربومی به علت ورود به حوزه استحفاظی استان همدان از طریق دوربین های ثبت تخلف جریمه می شوند.

وی بیان کرد: بیشترین خودروهای غیربومی که در یک هفته گذشته وارد استان همدان شدند مروط به استان های تهران و خوزستان بوده است.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان ۲ شهرستان «فامنین و  اسدآباد» در وضعیت زرد کرونایی و مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استان همدان تردد بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا سرهنگ "پیمان کرمی "اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

کرمی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

نیمی از جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر در استان البرز و مابقی در مازندران واقع شده است.

کد خبر 845613 برچسب‌ها خبر مهم فراجا

دیگر خبرها

  • نقش مدیران شهرستانی در برنامه توسعه شهرستان تأثیر گذار باشد
  • فیلم عجیب وضعیت رفت‌وآمد خودروهای سوپرلوکس دبی بعد از سیل بزرگ
  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • وضعیت دستفروشان از چین تا آمریکا | آیا دستفروشی در مترو شهرهای بزرگ دنیا آزاد است؟
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران