Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این ویژه برنامه‌ها از اذان صبح با قرائت زیارت جامعه کبیره در حرم مطهر آغاز شده و در ادامه با برنامه‌هایی از جمله بیان احکام، مدیحه‌سرایی، قرائت زیارت جامعه کبیره، دکلمه خوانی، اقامه نماز جماعت، قرائت زیارت امین الله و قرائت دعای توسل ادامه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی و حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان به ترتیب در دو نوبت از ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۱ به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

رواق امام خمینی (ره) با ویژه برنامه‌های قرائت زیارت امین الله و اقامه نماز جماعت توسط حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی از ساعت ۱۱:۵۰ پذیرای زائران و مجاوران است.

در مسجد گوهرشاد نیز در سه نوبت زیارت امین الله قرائت می‌شود. زائران حرم منور رضوی می‌توانند از ساعت ۴ صبح از بیانات حجت‌الاسلام مروج، در ساعت ۱۲ ظهر از منبر حجت‌الاسلام محمد فردوسی پور و نیز حجت‌الاسلام محمدباقر گرایلی رأس ساعت ۱۹:۳۰ بهره‌مند شوند.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه های تلویزیونی سخنرانی مذهبی زائران رضوی حجت الاسلام قرائت زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، درحکم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد به سِمت ریاست کل دادگستری سیستان و بلوچستان و رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب شد.
پیش از این علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بود و حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد پیش از این رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بوده است.

دیگر خبرها

  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان