Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@13:08:54 GMT

نیمار بهترین بازیکن دیدار با پرو شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۳۰۲۲

نیمار بهترین بازیکن دیدار با پرو شد

ستاره تیم ملی فوتبال برزیل به عنوان بهترین بازیکن دیدار برابر پرو انتخاب شد. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال برزیل در نیمه نهایی کوپا آمه ریکا به مصاف پرو رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

نیمار در این بازی هم عملکرد خوبی داشت و تک گل پاکوئتا روی پاس او به ثمر رسید تا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن سرشناس در ۵ بازی که در کوپا آمه ریکا به میدان رفته ۲ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گا هم داده است. او به همراه مسی اصلی ترین گزینه ها برای انتخاب بهترین بازیکن این رقابت ها هستند.

آرژانتین در دیگر بازی نیمه نهایی به مصاف کلمبیا می رود تا در صورت برنده شدن شاهد تقابل مسی و نیمار در فینال باشیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نيمار بهترین بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالرضا علیزاده: حیثیت والیبال ارومیه را برگرداندیم/به راحتی میدان جنگ را ترک نمی‌کنیم

سرمربی تیم شهرداری ارومیه پس از پیروزی مقابل شهداب یزد گفت: نیامده‌ایم که به این راحتی از اینجا برویم. از سیزدهمی پله به پله و بازی به بازی برده‌ایم و بعد از دو، سه سال حیثیت والیبال ارومیه را برگردانده‌ایم.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر دو شهداب یزد را شکست داد تا به این ترتیب دو تیم در تعداد بردها برابر شوند و بازی سوم تیم صعودکننده به فینال را تعیین کند.

عبدالرضا علیزاده، سرمربی شهرداری ارومیه پس از پیروزی مقابل شهداب گفت: با اینکه در بازی اول باخته بودیم اما تماشاگرانمان از ارومیه پرشور آمدند و تشویق کردند. به تیم شهداب یزد خسته نباشید می‌گویم. به هر حال جنگ است و نیامده‌ایم که به این راحتی از اینجا برویم. از سیزدهمی پله به پله و بازی به بازی برده‌ایم و بعد از دو، سه سال حیثیت والیبال ارومیه را برگردانده‌ایم.

او ادامه داد: تیم‌مان خیلی خوب بازی می‌کند. ذخیره‌هایمان جزو جوان‌ترین بازیکنان لیگ در این مرحله هستند.

شهداب هم تیم خیلی خوبی است و دو سال قهرمان شده است. بازیکنان و ذخیره‌های خیلی خوبی دارد. هر کاری می‌کنی از بیرون بازیکنی می‌آیند که نتیجه بازی را تغییر می‌دهند. مخصوصا در گیم پنجم کم مانده بود به ما برسند. یک بازی خیلی  خوب بود. داور استثنایی سوت زد.

علیزاده در پاسخ به این سوال که آیا بخاطر استرس قسمت زانوی شلوار خود را جمع می‌کنید، گفت: جزو مربیانی هستم که اصلا استرس ندارم.   قبلا موقع بازیکنی دستم را می‌انداختم و زانو بندم را بالا می‌کشیدم و الان حس دریافت می‌گیرم و عین بچه‌ها  بازی می‌کنم.

او در مورد عملکرد آرمان صالحی لیبروی شهرداری ارومیه گفت: با آرمان خیلی کار می‌کنیم و با احترامی که برای حضرت پور لیبروی شهداب قائلم  اما ارمان جزو بهترین لیبروهای ایران است. آرمان الان استثنایی‌ترین سال والیبالش است. به او گفتم بهترین لیبروی لیگ شدی، در تیم ملی هم بازی کردی اما اگر می‌خواهی فاصله بگیری باید به فکر ایتالیا، روسیه و جاهای بالاتر باشی و برای جاهای بالاتر تمرین کنی. آرمان الان برای بهترینی جهان تمرین می‌کند.

علیزاده در مورد عملکرد عرشیا به‌نژاذ پاسور تیم خود و اینکه آیا احتمال دارد در آینده جای سعید معروف را بگیرد، گفت: عرشیا یکی از بهترین پاسورهای ایران است و خواهد شد. خیلی خوب تمرین می کند و باید خیلی تلاش کند. اگر می خواهد جای سعید معروف را بگیرد باید مثل معروف در عقب زمین توپ بگیرد و در زمین رهبری کند اما قطعا یکی از بهترین پاسورهای ایران خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عبدالرضا علیزاده: حیثیت والیبال ارومیه را برگرداندیم/به راحتی میدان جنگ را ترک نمی‌کنیم
  • پاسخ دستیار قلعه‌نویی به انتقادات جوانگرایی
  • قایدی بهترین بازیکن دیدار ایران - ترکمنستان شد
  • قائدی بهترین بازیکن دیدار ترکمنستان و ایران شد
  • مهدی قایدی ، بهترین بازیکن ایران - ترکمنستان
  • قایدی بهترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد
  • مهدی قایدی بهترین بازیکن دیدار امشب شد
  • قایدی؛ بهترین بازیکن دیدار ایران - ترکمنستان
  • بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران
  • قائدی بهترین بازیکن دیدار ایران- ترکمنستان شد