Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعیم مقدم، مدیر اداره صنعت ،معدن و تجارت خرمشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: ارسال مرغ دولتی به شهرستان با درخواستی که از استان خوزستان صورت گرفت به زودی انجام خواهد پذیرفت و تا روز شنبه مرغ ها وارد بازار خرمشهر خواهند شد.

او افزود: مرغ‌های دولتی به صورت منجمد هستند و قرار است با قیمت مصوب هر کیلو ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان به شهروندان عرضه گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم در خصوص ثابت ماندن قیمت مرغ روز در بازار خرمشهر ادامه داد: برای کاهش قیمت مرغ کشتار روز تزریق مرغ منجمد را در پیش گرفتیم و هر قدر که میزان بیشتری از مرغ دولتی از استان برای ما ارسال گردد به همان میزان شاهد کاهش قیمت مرغ کشتار روز در فروشگاه های سطح شهر خواهیم یود.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر در پایان ، آغاز روند کاهشی قیمت مرغ های کشتار روز در بازار شهرستان را از هفته ی آینده عنوان کرد.

انتهای پیام/ ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاهش قیمت مرغ مرغ دولتی قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد

قیمت کاغذ تحریر در بازار آزاد دو هفته پس از التهابات ناشی از افزایش ۱۰۰ هزار تومانی با کاهش مواجه شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از دو هفته التهاب ناشی از افزایش قیمت کاغذ تحریر در بازار آزاد، امروز قیمت‌ها با کاهش مواجه شدند.

بر این اساس هر برند کاغذ چاپ و تحریر 70 در 100 با گرماژ 70 گرمی بین یک میلیون و 270 تا یک میلیون و 300 هزار تومان عرضه شده است.

هم‌چنین قیمت هر بسته کاغذ A4 نیز 20 هزار تومان کاهش داشته است. اما قیمت کاغذ گلاسه و مقوای پشت طوسی با افزایش همراه بوده است.

کارشناسان دلیل افزایش قیمت کاغذ در بازار را به بی‌ثباتی نرخ ارز ربط می‌دهند،‌ بااین حال بازار از نظر عرضه با کمبودی مواجه نیست.

واردات 300 میلیون دلاری کاغذ تحریر در سال رونق تولید!

بر اساس آمارهای رسمی،‌ در سال 1402، میزان 276 هزار تن کاغذ چاپ و تحریر به‌ارزش 300 میلیون دلار وارد کشور شده است، این در حالی است که در سال قبل از آن یعنی سال 1401 که هنوز چرخ تولید داخلی هم راه نیفتاده بود،‌ این رقم 218 هزار تن بوده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • کتاب «فقه و حکمرانی قاعده لا ضرر و لاضرار» روانه بازار نشر شد
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • قیمت گوشت بوقلمون امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» روانه بازار نشر شد