Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  روز سه شنبه پروژه های روبنایی نظیر درمانگاه فاز ۸، مدرسه فاز ۵ و شش مجتمع تجاری با مجموع مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیر بنای یک هزار و ۶۰۰ متر مربع و مجموع اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در پردیس به بهر ه برداری رسید.

در این آیین مخارن تامین آب فازهای ۵ و ۸ مسکن مهر پردیس خطوط انتقال آب ، خطوط انتقال فاضلاب ، ایستگاه پمپاژه فاضلاب فازهای ۹،۸،۱۱و  تغییر مسیر خط انتقال ۴۰۰ کیلو ولت به طول دوازده و نیم کیلومتر  با ۱۹۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه های روبنایی  مختلف تجاری، آموزشی، فضای سبز، سرای محله ، ورزشی، خدماتی ، فرهنگی و مسکونی در قالب یازده بسته مشارکتی در فازهای ۲،۳،۵،۶،۷،۹ و ۱۱ پردیس با مجموع سرمایه گذازی یک هزار و 350 میلیارد تومان  در این آیین کلنگ زنی شد.

این خبر تکمیل می شود..

برچسب‌ها شهرستان پردیس افتتاح طرح مسکن مهر پردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس افتتاح طرح مسکن مهر پردیس شهرستان پردیس افتتاح طرح مسکن مهر پردیس میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود