Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:51:59 GMT

عزل دبیر اتاق اصناف همدان در دست بررسی است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۵۶۸۰

عزل دبیر اتاق اصناف همدان در دست بررسی است

ایسنا/همدان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: عزل یا برگشت دبیر اتاق اصناف همدان در دست بررسی کمیسیون نظارت است و نتایج بررسی هنوز مشخص نشده است.

بیژن ترابیان در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: تاکنون هیچ ابلاغی مبنی بر عزل یا برگشت دبیر اتاق اصناف همدان به‌طور رسمی از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به اینکه عملکرد تمام اتحادیه در دستور کار این کمیسیون است، اظهار کرد: سازمان صنعت معدن و تجارت بر اساس وظایف ذاتی خود موظف است بر اتحادیه‌ها، اصناف و واحدهای صنفی نظارت داشته باشد و این نظارت را از طریق کمیسیون نظارت و کمیته‌های زیر مجموعه آن انجام می‌دهد.

ترابیان مطرح کرد: برای همه اتحادیه‌ها برنامه بررسی طراحی شده که از اصناف بزرگ به واحدهای کوچک منتقل شده است و هیچ‌گونه سوء‌نیت یا قصدی در این بازرسی‌ها وجود ندارد.

وی در پایان تأکید کرد: نتایجی که از کمیسیون‌ها به دست می‌آید برابر قانون نظام صنفی، قانون اساسی و منطبق قانون آیین دادرسی مدنی است.

به گزارش ایسنا، روز گذشته خبر عزل دبیر اتاق اصناف همدان در برخی از رسانه‌ها منتشر شد و واکنش‌هایی در پی داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی عزل و نصب اتاق اصناف دبیر اتاق اصناف همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید