Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@23:09:40 GMT

رشت قرمز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۶۴۸۶

بر اساس تازه ترین ارزیابی نرم افزار ماسک مربوط به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که امروز "سه شنبه" به روز رسانی شد، شهرستان رشت از وضعیت زرد کرونایی خارج و به رنگ قرمز درآمد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طبق گزارش امروز شنبه نرم افزار ماسک با خارج شدن شهرستان رشت از وضعیت زرد کرونایی به قرمز تعداد شهرستان های قرمز استان گیلان به دو شهرستان رسید پیش از این آستارا نیز در رنگ بندی کرونایی قرمز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رنگ بندی جدید کرونایی شهرستان های بندرانزلی، فومن و صومعه سرا نیز از وضعیت زرد کرونایی خارج و به نارنجی تبدیل شدند و با شهرستان های رودبار، ماسال و آستانه اشرفیه که پیش از این نارنجی بودند تعداد شهرستان های نارنجی گیلان به عدد ۶ رسید.

بر اساس این گزارش، هم اکنون رودسر، املش، سیاهکل، لنگرود، لاهیجان، شفت، رضوانشهر و تالش در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

هم اکنون ۳۳۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های گیلان بستری بوده این در حالیست که بر اساس آخرین آمار در پنجشنبه گذشته ۲۴۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری بودند.

کارشناسان بهداشتی در گیلان عدم رعایت همگانی پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را علت افزایش بیماری کووید ۱۹ در این استان بیان می کنند و بخواستار توجه جدی همه مردم در مراعات توصیه های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا شدند.

برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همه باید پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا شامل رعایت فاصله فیزیکی، دوری از تجمعات و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

گیلان با ۲ و نیم میلیون نفر جمعیت از نخستین استان های درگیر شیوع کرونا در کشور بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وضعیت زرد کرونایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یاسر هادی پور افزود: با گزارشی مبنی بر تصرف زمین‌های دولتی متعلق به شرکت آب منطقه‌ای گیلان در روستای شکاکم شهرستان لاهیجان و طرح شکایت علیه متصرفان، کارشناسان منابع آب شهرستان با همراهی نیروی انتظامی به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: با اجرای حکم قضایی ، ۲ و یک دهم هکتار زمین دولتی در این روستا به ارزش ۳ میلیارد تومان از ۷ متصرف باز پس گرفته شد.

مدیر دفتر حقوقی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه متصرفان این زمین را با چپر و نرده‌های چوبی محصور کرده بودند، گفت: متصرفان در این قطعه زمین صیفی جات، خیار، گوجه و سبزیجات کاشته بودند که آثار تصرف با یک دستگاه بیل زنجیری جمع آوری شده و این زمین به حالت اولیه بازگردانده شد.

دیگر خبرها

  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • وضعیت قرمز بازار گوشت