Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، هشتمین گردهمایی بزرگ مسئولین دولت و مدیران بنگاه های برتر اقتصاد ایران و سومین جشنواره حمایت از تولید ملی حاتم با حضور مقامات سازمان‌های دولتی و برخی فعالان اقتصادی، سه‌شنبه15 تیرماه 1400 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و طی آن از برگزیدگان همایش تقدیر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش از شرکت صنایع گلدیران به عنوان یکی از شرکت‌های برتر تولیدی قدردانی شد و تندیس طلایی این همایش به گلدیران تعلق گرفت.

جی‌پلاس برند انحصاری و ایرانی گلدیران است که در کارخانه‌های تولیدی این شرکت تولید و عرضه می‌شود. محصولات این برند شامل انواع لوازم خانگی مانند یخچال و ساید، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، لوازم صوتی‌وتصویری مانند انواع تلویزیون، تجهیزات صوتی و تصویری، محصولات آی‌تی و موبایل و تهویه‌های مطبوع تجاری و مصرفی است. این برند ایرانی، از سال 97 به بازار عرضه شده و مورد توجه بسیار خانوارهای ایرانی قرار گرفته است.

پربیننده ترین اسنوا در فهرست برندگان Reddot ۲۰۲۱

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گلدیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع دستی و محصولات تولیدی محلی در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ مازیار صفایی اصلی با بیان اینکه این نمایشگاه با ٢٠ غرفه به مناسبت ایام نوروز توسط شهرداری رودسر راه اندازی شده است گفت: این نمایشگاه در راستای مصوبات ستاد سفر‌های نوروزی با هدف معرفی صنایع دستی و محصولات تولیدی محلی شهرستان راه اندازی شده و تولید کنندگان بدون واسطه محصولات خود را به مسافران و گردشگران ارائه می‌کنند.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه انواع صنایع دستی، گل و گیاه، نان و کلوچه‌های محلی، لباس‌های منطقه قاسم آباد و تولیدات روستایی عرضه شده افزود: فروش بی واسطه و نمایش صنایع دستی و قابلیت‌های شهرستان از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.
به گفته صفایی اصلی این نمایشگاه تا ١۵ فروردین در محل پارک مسافر رودسر صبح و عصر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

دیگر خبرها

  • نقش مردم در اقتصاد، تعدیل مصرف است
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی سومین همایش اقتصادی کشورهای ساحلی
  • نویتکس و پرسپولیس؛ یک تیم تمیز
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • «سود» مشوقی برای «مشارکت مردمی» در تولید
  • نمایشگاه صنایع دستی و محصولات تولیدی محلی در رودسر
  • مردم، اتحاد، امید
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی