Web Analytics Made Easy - Statcounter

شست فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی سپاه با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ستاد این نیرو برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ در این نشست که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد ، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و نیز فرماندهان قرارگاه‌های تابعه این نیرو، در گزارش هایی جداگانه ، وضعیت آمادگی‌های دفاعی و نظامی در جغرافیای ماموریتی را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزیابی و بررسی تحرکات و رویدادهای امنیتی ، تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف امنیتی ، دفاعی و نظامی در تامین امنیت پایدار و تعمیق اشراف اطلاعاتی بر تحرکات در مناطق پیرامون کشور از دیگر بخش‌های این نشست با حضور رئیس ستاد کل نیروها مسلح بود.

 

سرلشکر باقری در این نشست با قدردانی از اهتمام و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروی زمینی سپاه در تامین امنیت پایدار در مناطق ماموریتی مرزی به ویژه در شمال غرب و جنوب شرق کشور گفت:

به رغم توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در توسعه تهدید در مناطق مرزی و پیرامونی کشور عزیزمان که برای جبران شکست های زنجیره‌ای خود در منطقه دنبال می‌شود، به فضل الهی وضعیت امنیتی مرز ها در همه شاخص‌ها از رشد مثبت و اطمینان بخشی برخوردار است و این نشانگر تلاش موثر، کارآمد و نتیجه بخش نیروی زمینی سپاه و سایر نیروهای عهده دار دار مأموریت امنیت مرزی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تحسین اقدام و همت بالای سرلشکر حسین سلامی در دوره جدید فرماندهی سپاه برای ارتقای توان و آمادگی های یگان های مردم پایه نیروی زمینی سپاه و تاکید بر دستاوردهای راهبرد امنیت مردم محور ، به تاثیرگذاری مشارکت و نقش آفرینی مردم بومی در امنیت مناطق مرزی اشاره و یادآور شد :

اقدامات مردم یاری و حمایت از اقشار محروم و کم برخوردار و بهره گیری از ظرفیت های گوناگون عمرانی و خدماتی نیروهای مسلح در کمک به دولت و محرومیت زدایی ، راهبردی است که تجلی و تاثیر آن در جغرافیای ماموریتی نیروی زمینی سپاه به خوبی نمایان و آشکار است

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی زمینی سپاه نیروی زمینی سپاه رئیس ستاد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف