Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:48:19 GMT

اجرای طرح ملی نذر آب ۴ در نواحی جنوب شرقی کرمان

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۷۲۰۰

اجرای طرح ملی نذر آب ۴ در نواحی جنوب شرقی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا فلاح امروز با اشاره به اجرای چهارمین مرحله طرح ملی نذرآب در شهرستان‌های نرماشیر و فهرج بیان کرد: در تابستان سال جاری این طرح با مشارکت و همکاری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل و گیلان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان ا اشاره به اجرای طرح ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی افزود: این برنامه در راستای ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات زیستی خانوار‌های مناطق محروم در شهرستان‌های فهرج و نرماشیر که با خشکسالی مواجه هستند، اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی خاطرنشان کرد: به‌منظور ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات زیستی خانوارهای منطق محروم این طرح علاوه بر تامین آب آشامیدنی، سه محور اصلی سلامت، بهداشت و معیشت را پوشش می‌دهد.

فلاح از حضور تیم پیشرو و ارزیاب جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان نرماشیر خبر داد و افزود: طبق ارزیابی‌ها و اطلاعات جمع‌آوری شده از شهرستان نرماشیر، این طرح در روستاهای چهل تخم، سیدآباد، دشت‌آباد، حسین‌آباد درختی و اسعدیه اجرا خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان عنوان کرد: خیران نیکوکار جهت همراهی و واریز وجه نقد می‌توانند از طریق کد دستوری #۳۴*۱۱۲* و شماره حساب ۵۲۹۴۹۴۹۴۰۴ (بانک ملت)؛ شماره کارت ۲۲۹۳-۹۸۳۳-۳۳۷۴-۶۱۰۴ و شماره شبا ۲۴۰۱۲۰۰۰۰۰۵۲۹۴۹۴۹۴۰۴IR  جمعیت هلال‌احمر را در اجرای این برنامه همراهی کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: نذرآب جنوب کرمان جمعیت هلال احمر شرق کرمان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین

به گزارش خبرگزاری مهر، پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی ضمن همدردی با مردم سیل زده چین از آمادگی این جمعیت برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی برای انجام عملیات بشردوستانه به نفع سیل زدگان خبر داد.

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای ژوچن،

رئیس محترم جمعیت صلیب سرخ چین

با توجه به بارش باران‌های شدید که منجر به جاری شدن سیل در شهر گواندوگ شد، مطلع شدیم که این سیل موجب کشته، مجروح و مفقود شدن تعدادی از افراد شده است و زندگی میلیون‌ها نفر را تهدید می‌کند.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ چین، افراد متأثر اعلام نموده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.

کد خبر 6087299

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر