Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حسین حق وردی از پیگیری اعضای کمیسیون آموزش در زمینه همسان سازی برای اعضای هیات علمی سایروزارتخانه ها ودستگاههای اجرایی خبر داد و با اشاره به مصوبه بودجه‌ای مجلس در خصوص همسان سازی حقوق هیأت علمی، گفت: منظور از اعضای هیات علمی درمصوبه مجلس مطلق هیات‌های علمی مورد تایید وزارت علوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه هنوز این مصوبه برای اعضای هیات علمی برخی موسسات پژوهشی وآموزشی مثل سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و دانشگاه فرهنگیان اجرایی نشده جای تعجب دارد.

مقتدایی با اشاره به مأموریت رئیس مجلس به کمیسیون‌های آموزش و برنامه و بودجه برای پیگیری این موضوع،  تصریح کرد: قطعا کمسیون آموزش وتحقیقات مجلس تاحصول نتیجه پیگیری‌های خودش را ادامه خواهدداد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: بنده نیزبه صورت جدی دنبال اجرای عادلانه همسان سازی برای همه اعضای هیات علمی درهمه دستگاه‌های دولتی هستم تا مصوبه مجلس به صورت عادلانه اجرایی شود./

منبع: نماینده

کلیدواژه: حسین حق وردی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همسان سازی اعضای هیات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون عنوان کرد: نشست امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) کمیسیون اجتماعی با محوریت و موضوع بحث متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، معاونان این سازمان و رئیس کانون بازنشستگان کارگران برگزار شد.

وی ادامه داد: در جریان این نشست بحث مختلفی درباره وضعیت و شرایط اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در اجرای قانون برنامه هفتم توسعه انجام شد؛ با توجه به اینکه هنوز برنامه هفتم توسعه ابلاغ نشده است، مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی منتظر ابلاغ رسمی این قانون هستند تا بر اساس آن بتوانند حکم‌ها را اجرا کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: البته بر اساس قانون، احکام برنامه هفتم توسعه از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا است، بنابراین هر زمان که قانون ابلاغ شد، معوقات ماه (های) گذشته بازنشستگان هم پرداخت خواهد شد؛ اما از آنجا که تا به الان حکمی ابلاغ نشده، هنوز مشخص نیست که این مناسبات و تنظیمات و متناسب‌سازی حقوق بر چه اساسی خواهد بود.

اسماعیلی در ادامه گفت: در جریان این نشست بحث مفصلی پیرامون این موضوع صورت گرفت که کمک حال بازنشستگان تأمین اجتماعی باشیم. قرار بر این شد که اگر در این یک ماه زمان باقی‌مانده مجلس یازدهم احکام ابلاغ و متناسب‌سازی اعمال شود، مجدداً جلسه‌ای برگزار کنیم و وضعیت و شرایط احکام را بررسی کنیم.

کد خبر 6085873 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما مشروط به تصویب هیأت وزیران است