Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:22:34 GMT

ستاره انگلیسی و احتمال ترک سیتی به مقصد رئال

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۸۶۸۷

ستاره انگلیسی و احتمال ترک سیتی به مقصد رئال

اتلتیک مدعی شد که ممکن است رحیم استرلینگ منچسترسیتی را ترک کند و رئال مادرید یکی از گزینه‌های او محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی انگلیس تا به اینجای رقابت‌های یورو بوده است؛ او تا این مرحله از مسابقات چهار گل برای سه شیرها به ثمر رسانده و یکی از مهم ترین عوامل صعود تیم گرت ساوتگیت به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌های یورو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

اما رحیم استرلینگ در اواخر فصل گذشته از ترکیب اصلی منچسترسیتی خارج شده بود و بیشتر به عنوان بازیکن جانشین توسط پپ گواردیولا به بازی گرفته می‌شد. با این حال گرت ساوتگیت با وجود داشتن مهره های فوق العاده با کیفیت در خط حمله خود باز هم به استرلینگ اعتماد کرد و این بازیکن نیز پاسخ این اعتماد را به خوبی داده است.

 

ستاره انگلیسی تا سال 2023 با منچسترسیتی قرارداد دارد و شایعات زیادی در رابطه با آینده او شنیده می‌شود. در همین راستا اتلتیک گزارشی پیرامون این موضوع منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه منچسترسیتی و مشخصاً پپ گواردیولا خواهان ماندگار شدن استرلینگ در اتحاد هستند اما این بازیکن به طور قطعی در این باره تصمیم نگرفته و ممکن است خواهان جدایی باشد.
این منبع همچنین از علاقه رئال مادرید به ستاره انگلیسی خبر داده و مدعی شده که در صورت ترک سیتی، این باشگاه یکی از گزینه‌های او خواهد بود.

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 رئال مادرید رحیم استرلینگ منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 رئال مادرید رحیم استرلینگ منچستر سیتی رحیم استرلینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری در جدیدترین گفتگویش ادعا کرده: مالکان الجزیره امارات و منچسترسیتی مشترک بود و بعد از بازی درخشانی که مقابل الجزیره انجام دادم سیتی من را زیرنظر گرفت اما درنهایت در ایران ماندم.

حیدری در سال ۱۳۸۸ برای استقلال در مقابل الجزیره امارات به زمین رفت و درخشید، همان سالی که استقلالی ها قهرمان لیگ برتر شدند و می‌توان گفت هواداران این تیم به عنوان سال طلایی استقلال از آن یاد می‌کنند.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899274

دیگر خبرها

  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی